Gijsso Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Het klinkt een beetje noob maar welke adobe moet ik hebben voor een eigen creatie te maken?? ik kan het nie vinden >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Algemeen.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Het klinkt een beetje noob maar welke adobe moet ik hebben voor een eigen creatie te maken?? ik kan het nie vinden Je moet de meest recentie versie nemen, dat is momenteel Adobe Photoshop CS3. Echt veel verschil zit er niet echt tussen de verschillende versies, enkel wat nieuwe effecten en dergelijke. Je hoeft niet perse de nieuwste versie te hebben, met een ietwat oudere gaat het ook nog prima. Voor CS3 is hier in ieder geval een trial versie van 30 dagen te downloaden, dat wil zeggen dat je hem 30 dagen kunt uitproberen. Daarna zal hij het niet meer doen, en zul je hem dus moeten kopen. Reageren
Sunray Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik zelf gebruik adobe photoshop cs2. Maar je kunt ook andere programma's van adobe gebruiken.(Ik moet ook met deze werken op school) Adobe illustrator,Indesign een beetje en je had er nog 1 dacht ik. Maar de beste is inderdaad Adobe photoshop cs 3 Reageren
M4X Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Je moet geen speciale Adobe Photoshop hebben voor eigen creaties, want je kan met elke versie eigen signatures maken. Maar ik raad je echter niet aan een oudere versie dan 7.0 te nemen, daarop kan je namelijk vrijwel geen nieuwe brushes instaleren, en sommige dingen die nodig hebt om tutorials te volgen zitten nog niet in de lagere versies. Je kan ook eigen signatures maken met andere programma's, zelfs met Paint! Maar de reden dat veel mensen Photoshop gebruiken is dat Photoshop veel uitgebreider is, maar het is helaas ook best duur Bewerkt: 16 september 2007 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.