Jump to content

Oceans Twelve sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Na het zien van bijde films (Oceans Eleven en Oceans Twelve) kreeg ik een enorme zin in om er een signature over te maken. Ik heb er denk ik zo'n uurtje over gedaan. De mannetjes zijn eigenhandig uitgeknipt uit een Oceans Twelve wallpaper, de schaduwen heb ik zelf gemaakt, evenals de voetafdruk brushes en de '12' op de grond. De bloed brushes komen van Deviantart (weet niet meer welke, aangezien ik er veel te veel heb :puh: ). Ikzelf vind hem best wel geslaagd, en de ervaring van het maken vond ik erg leuk (vond ik leuker dan het maken van mijn vorige sigs).

oceans%20twelve.jpg

Rates 'N Comments?

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

wow, lekker man :D

pff, hoe moet ik dit raten? ik vind hem heel goed gelukt om hem zo na te maken ( 10/10 dus) maar als signature zelf krijgt hij 8.5/10.

De 12 is vet ruig :D

Cool idee ook :)

Laterz

Geplaatst:
wow, lekker man :D

pff, hoe moet ik dit raten? ik vind hem heel goed gelukt om hem zo na te maken ( 10/10 dus) maar als signature zelf krijgt hij 8.5/10.

De 12 is vet ruig :D

Cool idee ook :)

Laterz

als ik vragen mag, waarom om hem zo te maken een 10/10 en als signature een 8,5/10? omdat er geen effecten e.t.c inzitten?

ik vind de sign mooi, erg creatief en ik zie altijd mooie designs van jou :Y

misschien een tip: de voetstappen staan al voor de 3 rennende mensen, misschien volgen ze iemand *geen idee* maar misschien kan je ze ook achter hun maken =D

9/10

Geplaatst: (bewerkt)

Een mooie sig

de film is mooi

De letters DaBeast en de 12 vind ik ook heel mooi gemaakt

9/10 hoeger niet :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
als ik vragen mag, waarom om hem zo te maken een 10/10 en als signature een 8,5/10? omdat er geen effecten e.t.c inzitten?

Wel, ik zie het meer als het namaken van een wallpaper, als je dan de vergelijking maakt met de wallpaper zelf is het zéér mooi gemaakt, in de zin van signature vind ik hem iets minder :).

Maar maakt niet uit, het is mooi gedaan :D.

Geplaatst:
misschien een tip: de voetstappen staan al voor de 3 rennende mensen, misschien volgen ze iemand *geen idee* maar misschien kan je ze ook achter hun maken =D

Het is denk ik omdat het ocean's 12 is, en je ziet er 3, dus de andere 9 zijn voor hun :engel:.

Verder vind ik het een mooie sig. Alleen de stijl klopt niet echt. Ik heb Oceans 11 alleen gezien, maar daar gaat het over een zeer slim bedachte overval, en ik dacht bij 12 ook. Je hebt er een beetje bloed stijl van gemaakt (wat overigens wel vet is), maar het past er niet echt bij het onderwerp.

Je naam heb je goed in je sig verwerkt, en past goed bij de 12 en de andere effecten ;).

75% - Het is een hele mooie sig, maar de stijl past niet bij het onderwerp ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...