Jump to content

Oude systemen bewaren, verkopen of weggooien

Wat doe jij met je oude comp. en spellen  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe jij met je oude comp. en spellen

• Ik bewaar al mijn oude comp. systemen en spellen
      19
    • Ik verkoop deze zodra er een nieuwe versie uitkomt of als ik uitgespeeld ben
      4
    • Ik gooi of geef deze weg aan een ander
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Was wel benieuwd naar wat jullie met jullie oude comp. systemen doen. Ikzelf bewaar ze altijd zo heb ik een:

SEGA Game Gear: 15 spellen

SEGA Megadrive: 29 spellen

SEGA Saturn: 25 spellen

SEGA Dreamcast: 27 spellen

en op het moment heb ik een xBox met iets van 20 spellen en een pc. Speel trouwens nog op alle systemen en gebruik hiervoor 3 tv schermen, tis net de arcade hall hier ;)

Groeten Juan

Geplaatst:

bewaren voor later, kun je later zeggen: kijk daar speelde pappa mee, echt het is zonde om het weg te gooien

Geplaatst:

Als jij je PC verkocht hebt, hoe kan het dat je nu dan dit bericht kan plaatsen? Ik verkoop trouwens niks van m'n computerspellen, m'n broer heeft nog een hele zooi MS-DOS spellen die zijn veel te leuk om weg te gooien. Die zijn echt leuk omdat ze zo stom zijn. Klinkt raar, maar is wel zo.

Geplaatst:

Ja dat vind ik dus ook Baffie, soms is het gewoon lekker om een 'simpel' spel te spelen, zo ben ik helemaal gek van streets of rage, gewoon knokken, niet moeilijk doen en gaan, wat meestal is met dat soort spellen.

Geplaatst:

Systemen schuiven door, games hou ik vaak zelf maar geef ze ook wel eens weg.

Bahelve m'n Commodore 64 & spellen. Die gaan nooit weg :-)

Geniaal Boulderdash (ook R* :-) ) enzo.

Geplaatst:

Jongen, bewaren!

Die shit wordt later nogal wat geld waard!

Wie weet komt er over 40 jaar een of andere steenrijke verzamelaar, dan heeft niemand die shit meer, en kan je het verkopen voor een aantal nulletjes :lol:

Geplaatst:

me snes bewaar ik en de snes spellen

en al me oude pc spellen

Day of the tentacle

the incredible machine

raptor: call of the shadows

supaplex

beneath a steel sky

dat waren nog eens spellen

Geplaatst:
Als jij je PC verkocht hebt, hoe kan het dat je nu dan dit bericht kan plaatsen? Ik verkoop trouwens niks van m'n computerspellen, m'n broer heeft nog een hele zooi MS-DOS spellen die zijn veel te leuk om weg te gooien. Die zijn echt leuk omdat ze zo stom zijn. Klinkt raar, maar is wel zo.

Het was een oudere PC. We hebben nu een nieuwe

Geplaatst:

ik ben veel kwijt geraakt, heb ook nog ene commodore ergens op zolder, en een oude atari allemaal troep maar werkt nog wel

Geplaatst:

:lol: Oude computers die sloop ik helemaal :lol:

Al mijn spellen die bewaar ik, is een leuke verzameling op het eind.

En oude spelcomputers die liggen wel ergens in huis, maar doe ik niks meer mee. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...