Jump to content

Help

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Velen van het GTAForum spelen op de Mr. Green server, dit is de IP daarvan: Oeps, is ook zo, dit valt ook onder reclame :$

Gewoon deze toevoegen in je favorieten.

Hoe je iets zegt? Op zich niet moeilijk, gewoon de knop T indrukken, een chatscherm verschijnt. Dan kun je praten, commands invoeren, of PM's versturen in-game.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Oke ik wil iemand anders spelen dan CJ, ik heb het ook gevraagd aan die "lulhannesen" in de Mr. Green server maar die wisten er zogenaamd niets van af.

Weet iemand van jullie hoe?

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is helaas niet mogelijk, sommige servers hebben meerdere playerclasses, waar dus meer players in zitten. In Mr. Green is dit jammer genoeg alleen CJ. Er valt dus niets aan te doen, het minste wat je kan doen, is contact opnemen met één van de serverbeheerders en vragen of er nog meer in mogen, maar reken er niet te veel op dat dit wordt gedaan. :N

Edit: Die 'lulhannesen' zijn, hoogstwaarschijnlijk, gewone spelers; zij kunnen de server niet beheren, en kunnen dus ook niets doen aan jouw probleem. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Velen van het GTAForum spelen op de Mr. Green server, dit is de IP daarvan: blablabla

Gewoon deze toevoegen in je favorieten.

Hoe je iets zegt? Op zich niet moeilijk, gewoon de knop T indrukken, een chatscherm verschijnt. Dan kun je praten, commands invoeren, of PM's versturen in-game.

Je mag geen reclame hier maken vriend ;)

Geplaatst:

Per toeval weet ik dat je op de Mr. Green server een andere skin kan kopen (of iets dergelijks), maar voor vragen daarover moet je toch echt wezen op het forum van Mr Green ;).

Je moet zelf gewoon is op verschillende servers spelen en kijken wat je de leukste server vindt. Dingen als "hoe moet ik chatten" had al jezelf heel gemakkelijk kunnen vinden in de SA:MP Faq op dit forum.

Geplaatst:
hmm.. ze zijn op het Mr.green forum net zo vaag als dat jij nu bent..

Verklaar je nader.

Hoezo ben ik niet duidelijk genoeg dan?
Geplaatst:

Ik snap het niet, Je kunt in je SA-MP venstertje toch gewoon onderin op het tabblad "internet" klikken

Dan krijg je een berg servers kies er maar eentje uit (als het goed is, ik krijg ze niet te zien, maar meeste anderen wel)

Als je de server-lijst (net als ik) niet kunt zien kun je altijd nog op game-monitor.com kijken en zoeken op San Andreas MP. Daar vind je ook genoeg servers.

Voor het leren spelen van SA:MP: Gewoon een leuke server opzoeken en blijven spelen. Al spelende zul je genoeg dingen tegenkomen. In de meeste servers kun je "t" doen en dan /help, dan zie je wel commando's en dergelijke die je kunt gebruiken.

wel duidelijk?

groetjes Ymosky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...