WALLAH Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 :S plz iemand ik weet niet wat de code is kan iemand mij aub die code voor me zegge alvast bedankt Reageren
deagle Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zoals je al kon vinden met onze zoekmachine is dat 8423. Veel succes en indien je nog vragen hebt hoor ik dat graag. Reageren
WALLAH Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zoals je al kon vinden met onze zoekmachine is dat 8423. Veel succes en indien je nog vragen hebt hoor ik dat graag. [/q Bedankt voor de code ben nu verder.. maar heb je nog tips voor Lance : Light my pyre? alvast bedankt Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zoals je al kon vinden met onze zoekmachine is dat 8423.Veel succes en indien je nog vragen hebt hoor ik dat graag. De code is bij mij anders. Ik weet niet meer welke code maar hij is anders bij mij Reageren
deagle Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Welke versie heb jij? De PlayStation2 of PlayStationPortable? @hieronder, dat dacht ik ook.. volgens mij moet de code wel kloppen want het is de topicstarter van dat andere topic is het wel gelukt. Bewerkt: 16 september 2007 door Nicsan Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zoals je al kon vinden met onze zoekmachine is dat 8423.Veel succes en indien je nog vragen hebt hoor ik dat graag. De code is bij mij anders. Ik weet niet meer welke code maar hij is anders bij mij Dat is niet mogelijk.. De ps2 en de PSP versie zijn het zelfde en de code dus ook.. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zeker niet. Ik zat eergister bij een vriend op de PS2 VCS te spelen, toevallig deze missie. Ik gaf toen de code aan, maar die werkte niet. Reageren
M4X Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Och ja, je kan hem ook gewoon zelf kraken, als je het systeem begrijpt, dat maakt het toch juist een beetje leuk? En zo'n moeite is het trouwens niet, de enige last die je krijgt is wat langer rond te lopen met Domestobot, en dat vond ik geen probleem. Rechts van het menu zie je 4 pijltjes. De bovenste staat voor het eerste cijfer, de rechter voor het tweede cijfers, de onderste voor het derde cijfer etc. Vul allereerst vier verschillende willekeurige cijfers in. Als het pijltje rood wordt, staat het cijfer niet in de code, als hij blauw wordt staat hij wel in de code maar op de verkeerde plaats, en als het pijltje groen wordt dan heb je het correcte cijfer. Op die manier kraak je code erg makkelijk Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Och ja, je kan hem ook gewoon zelf kraken, als je het systeem begrijpt, dat maakt het toch juist een beetje leuk? En zo'n moeite is het trouwens niet, de enige last die je krijgt is wat langer rond te lopen met Domestobot, en dat vond ik geen probleem. Rechts van het menu zie je 4 pijltjes. De bovenste staat voor het eerste cijfer, de rechter voor het tweede cijfers, de onderste voor het derde cijfer etc. Vul allereerst vier verschillende willekeurige cijfers in. Als het pijltje rood wordt, staat het cijfer niet in de code, als hij blauw wordt staat hij wel in de code maar op de verkeerde plaats, en als het pijltje groen wordt dan heb je het correcte cijfer. Op die manier kraak je code erg makkelijk die code was echt zo nageaapt van het spel mastermind. alleen ze hebben de kleurtjes vervangen voor cijfers. Reageren
dupree Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Zeker niet. Ik zat eergister bij een vriend op de PS2 VCS te spelen, toevallig deze missie. Ik gaf toen de code aan, maar die werkte niet. de code 8423[/font] is voor de psp maar voor pl2 weet ik niet hoor Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 een leuk weetje 8423 is VICE in mobiel taal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.