Visser23 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Sorry voor het 4e onderwerp maar eigenlijks telt de 3e niet omdat die niet gedaan kon worden... Missie(s):Ran Fa Li, Lure, Amphibious Assault Cheaten: liever niet Versie: 2.0
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Ik wil eerst even zeggen dat dit forum eigenlijk bedoeld is voor missies die je echt niet zelf kan. Die je dus al geprobeerd hebt, maar niet lukken. Gewoon missies laten doen waar je geen zin in hebt is niet de bedoeling. Ik vind het heel leuk om missies voor anderen te doen, maar dan wel als anderen hem niet kunnen. Je hebt het spel immers gekocht om het te spelen Gehaald: Ran Fa Li Beloning: $6.000 Gehaald: Lure Beloning: $8.000 Ik kan Amphibious Assault nog niet doen omdat je daar 20% lung capacity voor nodig hebt. Je zal eerst je lung capacity moeten verhogen (dit gaat heel goed met Oysters verzamelen), dan kan de missie gespeeld worden, je kan hem ook eerst zelf een paar keer proberen . Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 15 september 2007 door Jow Tommy Verceti
Visser23 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 thanks, Ik vind deze missies gewoon niks aan, ik heb hem op de ps2 gehad en dan mest je alles zelf doe, vond ik niks aan alleen de desert en lv missies vind ik leuk en de scholen, ook de spray tags vinden zijn wel leuk >>> Door KoE_Mzungu: Het is niet de bedoeling op deze manier misbruik te maken van deze service. Als je alleen geinteresseert bent in een klein gedeelte van het spel kan je ook direct een savegame downloaden vanaf het punt waar je verder wilt.<<<
Recommended Posts