Jump to content

Wiki hulp


-Omar-

Recommended Posts

Oke dus het is eigelijk heel makkelijk :)

Ik maar een account aan bij een host upload de files en kan beginnen?

Ja. Kijk of je een goede host hebt en na het uploaden van de bestanden, kan het zijn dat je eerst een bestandje als setup.php, install.php, of iets anders, moet openen om het te installeren. In dat geval zal je het bestandje na de installatie waarschijnlijk moeten verwijderen voor de beveiliging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben klaar ga naar me wiki en krijg dit:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven

Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. DOCTYPE-declaratie mag niet buiten de beginsectie voorkomen. Fout bij het verwerken van bron http://wikiomar.byethost.nl/wi...

<?xml version="1.0"?><methodResponse><fault><value><struct><member><name>faultCode...

Wat is er fout?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben klaar ga naar me wiki en krijg dit:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven

Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. DOCTYPE-declaratie mag niet buiten de beginsectie voorkomen. Fout bij het verwerken van bron http://wikiomar.byethost.nl/wi...

<?xml version="1.0"?><methodResponse><fault><value><struct><member><name>faultCode...

Wat is er fout?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met uploaden :tu: .

En daarna moet ik naar mijn eiegen site zoasl dit: www.mijnwiki.nl/.... maar wat moet er eachter die /?

Als je gewoon naar de index pagina wilt gaan, hoef je er niks achter te typen. Anders moet je erachter typen naar welke pagina je wilt (zie WikiGTA), bijvoorbeeld MainPage. Als de pagina nog niet bestaat, kan je deze dan meteen aanmaken.

Antwoord op je edit: Ga eerst gewoon naar de index pagina. Wordt die niet weergeven, dan moet je zoeken naar iets van install.php of setup.php. Dan moet je die pagina in je browser openen en de boel installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb :) . Alleen ik wil dat alleen de admins het kunnen editeen maar welke van deze dingen moet ik dan treu or false zetten?

$wgSitename = "WikiHawk";

$wgScriptPath = "/wiki";

$wgScript = "$wgScriptPath/index.php";

$wgRedirectScript

welke?

Kan iemand me dat zeggen. En als ik het op false zet kan de admin het dan nog wel editten?

Nog een vraag: Is er ook een admin paneel ofzo?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...