Jump to content

Wii verkopen en een 360 aanschaffen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben van plan mijn Wii te verkopen, zodat ik een XBox 360 kan gaan halen. Ik speel eigenlijk bijna nooit op de Wii en ik zie nu ook dat er eigenlijk helemaal niet zoveel leuke spellen voor zijn (en gaan komen). Nu lijkt me de XBox 360 leuker, ook al heeft het geen initiatieve besturing, de graphics zijn beter en de spellen lijken me leuker. Dit is het eerste punt waar ik jullie mening over nodig heb!

Het tweede is dat ik me afvraag hoeveel ik voor mijn Wii kan krijgen met alle accessoires.

Dit is wat ik heb:

-Wii Sports Pack

-4 Wii-spellen (Wii Sports niet meegeteld) Zelda: TP, Transformers, Driver: PL, Splinter Cell: DA

-2 Cube-spellen: King Kong + International Superstar Soccer 2

-1 Shooting Gun

-1 Cube controller van Big Ben

EDIT: Ik was vergeten te zeggen dat ik ook nog een Cube Memory Card heb die ook met die wii gebruikt kan worden ter waarde van ongeveer 12,95.

Ik heb berekend dat de nieuwwaarde van al deze dingen ongeveer 545 euro is. Ik vraag me dus af wat ik hier nog voor kan krijgen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bewerkt: door jesse_gtalover
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jesse_gtalover

21

• DenkaanHenk

14

• Steel Dogg

13

• Mania-92

6

Geplaatst:

Ik zou de Wii niet verkopen , ik zou gewoon een tijdje door sparen om een 360 bij te kopen. Ik ken meer mensen die de Wii verkocht hebben , en die kregen er gauw spijt van. Niet doen dus , harstikke zonde. Ook al doe je er niks mee , in 2008 komen hele goede titels naar de Wii Mario Galaxy Metroid Prime Hunters etc.

Ik zou de Wii niet verkopen , ik zou gewoon een tijdje door sparen om een 360 bij te kopen. Ik ken meer mensen die de Wii verkocht hebben , en die kregen er gauw spijt van. Niet doen dus , harstikke zonde. Ook al doe je er niks mee , in 2008 komen hele goede titels naar de Wii Mario Galaxy Metroid Prime Hunters etc.

Het probleem is dat ik ouders heb die me maar 1 console laten hebben! Ook heb ik het geld niet om een gloedjenieuwe 360 te kopen! :duh:

Geplaatst:
Hmm lastig , dan zou ik voor een 360 gaan. Zoals titels als GTA IV , Assassin's Creed etc.

daar dacht ik dus ook al aan!

maar ik heb nog wel een probleem! Zou de 360 nog lang leuk blijven? De ps2 bijvoorbeeld is nu nog steeds populair, er worden goede games voor uitgebracht en hij is toch al vrij oud. Zou ditzelfde kunnen gebeuren met de 360? Want ik wil natuurlijk wel een console waarvoor na 5 jaar nog steeds leuke games zijn.

Geplaatst:
Hmm lastig , dan zou ik voor een 360 gaan. Zoals titels als GTA IV , Assassin's Creed etc.

gta IV kan ook nog wel voor de wi uitkomen weet jij het?

Geplaatst:

Ik weet bijna zeker dat GTA IV NIET voor de Wii uitkomt! De Wii kan dat grafisch niet aan! De Wii is grafisch vergelijkbaar met de ps2. Aangezien GTA IV voor de 360 en de ps3 uitkomt (die tig keer beter zijn dan de ps2), is de kans miniem dat er een GTA IV voor de wii gaat komen.

Geplaatst:

Dat is onmogelijk, de wii kan gewoon niet de kracht bieden die GTA IV nodig heeft. Dus GTA IV zal zeker niet naar de wii komen, of ze moeten een andere versie/flink gedowngrade versie maken maar dat lijkt me sterk.

Geplaatst:

Ik weet bijna zeker dat GTA IV NIET voor de Wii uitkomt! De Wii kan dat grafisch niet aan! De Wii is grafisch vergelijkbaar met de ps2. Aangezien GTA IV voor de 360 en de ps3 uitkomt (die tig keer beter zijn dan de ps2), is de kans miniem dat er een GTA IV voor de wii gaat komen.

Wat zeg je nu? De Wii is grafisch gezien beter dan de Ps2, Scarface heeft geile graphics op de Wii, dus waarom zou de Wii het grafisch gezien niet aan met Gta IV. Maar Nintendo heeft nooit een GTA op hun consoles laten maken(buiten GTA Advanced), dus daarom doen ze het deze keer ook niet.

Geplaatst:

De beslissing ligt aan jezelf hoor. Maar zelf zou ik ook persoonlijk liever een Xbox360 hebben dan een Wii. Voordat ik de Wii speelde dacht ik dat het een heel leuke console was, maar ik heb het eens bij een maat gespeeld en het viel me heel erg tegen. Grafisch is het inderdaad niet zo goed als alle andere next-gen's maar ook de besturing is maar matig.

De Xbox360 heb ik nu al een aantal keren op gespeeld met game's als Saints Row en dit ligt me heel wat beter. De release's die bekend zijn gemaakt zijn natuurlijk ook veel beter. En met een Wii zie ik binnen 5 jaar geen nieuwe game's meer, omdat het grafisch gewoon té zwak is en omdat er met die controllers sowiezo al een selecte groep game's mogelijk zijn.

Dus verkoop je Wii-stukken. Als ze nog allemaal in heel goede staat zijn mag je ze wel verkopen voor 475 à 500 euro's hoor. Alleen als er wat krassen zijn enzo verlaag je het maar tot 435 à 450. Probeer anders te overleggen ofzo.

Ik laat de keuze aan jou over, veel succes! :Y

Geplaatst:

Wat zeg je nu? De Wii is grafisch gezien beter dan de Ps2, Scarface heeft geile graphics op de Wii, dus waarom zou de Wii het grafisch gezien niet aan met Gta IV. Maar Nintendo heeft nooit een GTA op hun consoles laten maken(buiten GTA Advanced), dus daarom doen ze het deze keer ook niet.

Wat een bull*, als nintendo de kans had een GTA op hun console te releasen hadden ze dat zeker gedaan, ze willen ook winst maken.

Natuurlijk is de wii een tikkeltje krachtiger als de ps2, maar lang niet zo krachtig als de 360 of ps3, en ook niet krachtig genoeg voor GTA IV en al die andere games.

De beslissing ligt aan jezelf hoor.

Natuurlijk ^_^ maar het is wel fijn ervaringen van andere mensen te horen. Op het moment neig ik ernaar mijn wii te verkopen. Het enige probleem is dat er op bijvoorbeeld marktplaats veel uitgebreidere pakketten staan die goedkoper zijn :duh::duh: Hoe krijg ik mijn wii dan toch nog de deur uit voor die 475-500 euri's? Alles is in perfecte staat, vooral omdat ik er helemaal niet veel op gespeeld heb.

EDIT: Ik was vergeten in het lijstje te zetten dat ik ook nog een Cube Memory Card heb (die ook met de wii gebruikt kan worden) ter waarde van 12, 95 ofzo.

Geplaatst:

Ga voor een Xbox 360. Binnenkort komen daar vele leukere games uit zoals GTA IV.

PS.

GTA IV kan nóóit op een Wii. Zoals Mania-92 gezegd heeft:

Dat is onmogelijk, de wii kan gewoon niet de kracht bieden die GTA IV nodig heeft.
Geplaatst:

vind je het gek dat je de wii niet leuk vind! je hebt er gwoon erg saaie spellen op, begalve zelda. ik zou hem houden, je krijgt er tog geen 500 euries voor, zeker niet met die spellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...