jesse_gtalover Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ok, ik ga dus voor de 360. Nu nog een ding: Hoe raak ik mijn Wii kwijt voor zoveel mogelijk euro's? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ok, ik ga dus voor de 360. Nu nog een ding: Hoe raak ik mijn Wii kwijt voor zoveel mogelijk euro's? Oplichten oké, dat telt niet.. Zet er foto's bij, schrijf een goed en betrouwbare advertentie met veel info Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 iemand nog andere tips? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Probeer hem bij zoveel mogelijke verkoop site's te verkopen zoals: Marktplaats, speurders ect. Anders zou je hem toch miss aan een van je vrienden kunnen verkopen.. Enne, je kan maar beter de prijs hoog houden dan laag Tha-Ran Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Probeer hem bij zoveel mogelijke verkoop site's te verkopen zoals: Marktplaats, speurders ect.Anders zou je hem toch miss aan een van je vrienden kunnen verkopen.. Enne, je kan maar beter de prijs hoog houden dan laag Tha-Ran hoeveel denk jij dan dat ik er nog voor kan krijgen? (zie de eerste post voor wat ik allemaal heb) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Verkoop je Wii bij een gameshop , bij mij heb je gameshopdouble-m. Mischien bij jou een andere gameshop , die geven mischien niet meer dan op marktplaats. Maar het is wel 100 % betrouwbaar. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Probeer hem bij zoveel mogelijke verkoop site's te verkopen zoals: Marktplaats, speurders ect.Anders zou je hem toch miss aan een van je vrienden kunnen verkopen.. Enne, je kan maar beter de prijs hoog houden dan laag Tha-Ran hoeveel denk jij dan dat ik er nog voor kan krijgen? (zie de eerste post voor wat ik allemaal heb) Ehm.. ik denk rond de €350 - €400 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk 200 euro , mischien minder dan dat. Want tweedehands blijft tweedehands he , als je er meer voor wil hebben. Kunnen de mensen hun Wii beter in de winkel kopen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik zou beter de Wii niet verkopen. Je moet niet verwachten dat je er veel geld voor zult krijgen. Mijn vriend heeft ook een Wii en een Xbox 360 heeft een andere vriend. Xbox 360 is pure geldverspilling. Ze vragen je 300-400 euro voor een console waar je van kunt verwachten dat ie je in de steek laat . Dan kan je beter je Wii verkopen, een baantje nemen (als je 13+ bent) en dan een PS3 kopen. Heb je ook nog een betrouwbare console Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik zou de Wii niet verkopen , ik zou gewoon een tijdje door sparen om een 360 bij te kopen. Ik ken meer mensen die de Wii verkocht hebben , en die kregen er gauw spijt van. Niet doen dus , harstikke zonde. Ook al doe je er niks mee , in 2008 komen hele goede titels naar de Wii Mario Galaxy Metroid Prime Hunters etc. Het probleem is dat ik ouders heb die me maar 1 console laten hebben! Ook heb ik het geld niet om een gloedjenieuwe 360 te kopen! Dit is het probleem een beetje he , hij mag maar 1 console. En om de Wii te verkopen is harstikke zonde , want die is nog veel later op de markt gebracht dan de 360. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Dat bedoel ik! De Wii is veel nieuwer dan de Xbox 360, maar toch vragen ze er meer om Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik zou beter de Wii niet verkopen. Je moet niet verwachten dat je er veel geld voor zult krijgen. Mijn vriend heeft ook een Wii en een Xbox 360 heeft een andere vriend. Xbox 360 is pure geldverspilling. Ze vragen je 300-400 euro voor een console waar je van kunt verwachten dat ie je in de steek laat . Dan kan je beter je Wii verkopen, een baantje nemen (als je 13+ bent) en dan een PS3 kopen. Heb je ook nog een betrouwbare console de ps3 is me veeeeel te duur!! En oh ja, mijn Wii is in perfecte staat (bijna nooit mee gespeeld) en alleen de spellen zijn bij elkaar al 250 euro waard. Dus voor minder dan 350 gaat ie zeker de deur niet uit! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk helaas niet dat iemand de Wii voor 350 euro of hoger gaat kopen . De Wii word tweedehands rond de 250-300 gekocht en absoluut niet voor 350 euro Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk helaas niet dat iemand de Wii voor 350 euro of hoger gaat kopen . De Wii word tweedehands rond de 250-300 gekocht en absoluut niet voor 350 euro ik heb er wel een hoop extra's bij zitten. En 4 wii spellen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk helaas niet dat iemand de Wii voor 350 euro of hoger gaat kopen . De Wii word tweedehands rond de 250-300 gekocht en absoluut niet voor 350 euro ik heb er wel een hoop extra's bij zitten. En 4 wii spellen. Ja, maar bijna niemand koopt Wii+spellen in een set. En ik kan het weten, omdat er een keertje een aanbieding op eBay was die erg op die van jou leek. Het eindigde in 280 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.