Jump to content

Wii verkopen en een 360 aanschaffen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even wat advertenties op het internet bekeken van mensen die hun Wii verkochten en die heb ik weer vergeleken met wat jij op dit moment. Ik heb de games ook even onder de loep genomen en vergeleken met jouw games. Totaal zou ik uitkomen rond de 450 euro als alles in een goede staat is, maar als er eventuele mankementjes zijn aan je spullen dan zou ik er 25 euro eraf halen.

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jesse_gtalover

21

• DenkaanHenk

14

• Steel Dogg

13

• Mania-92

6

Geplaatst: (bewerkt)
maar ik heb nog wel een probleem! Zou de 360 nog lang leuk blijven? De ps2 bijvoorbeeld is nu nog steeds populair, er worden goede games voor uitgebracht en hij is toch al vrij oud. Zou ditzelfde kunnen gebeuren met de 360? Want ik wil natuurlijk wel een console waarvoor na 5 jaar nog steeds leuke games zijn.

Ik probeer je geen ps3 aan te smeren, maar ik wil wel zeggen dat de ps3 beter is voorbereid op de toekomst dan de 360. De 360 heeft nu al problemen met te weinig opslagcapaciteit en dat niet iedereen harde schijf heeft. Ook komen er dit jaar nog wel een paar goede 360 exclusives uit maar voor in de toekomst staan er weinig goede games, terwijl de ps3 pas kort uit is en de goede games nog komen (begint nu beetje op gang te komen) De kans dat ps3 het langer vol houd (dus goede games uitbrengt) is groter dan die van de 360,

Ook zei je dat de ps3 veel te duur is, dit valt best me, 2de hands heb je hem al onder de 400 euro en je moet ook rekening mee houden dat je bij 360 moet betalen om online te kunnen gamen (60 euro per jaar) en dat is bij ps3 gratis. Zo heb je na tijdje extra kosten weer terug verdient en je hebt ook nog eens grotere kans dat de console langer mee gaat.

Je kan ook nog altijd in je advertentie zetten voor *** euro of te ruil tegen 360/ps3 tegen bijbetaling.

Je kan ook alle games en accesoires los verkopen, hier krijg je vaak meer voor dan wanneer je het in 1 pakket verkoopt.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

280 euro zou wel balen zijn :duh: daar kan ik niet eens een xbox core pakket voor kopen :N

eigelijk had ik een Elite willen halen. Nou ja, dan zal ik toch maar dat folderwijkje moeten gaan doen :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

De Core-versie is echt waardeloos! Het bevat alleen maar een bedrade controller, Xbox 360 zonder hardeschijf en de kabels. Even een opsomming wat het allemaal niet heeft:

-Harde schijf ingebouwd

-Headset

-Media-afstandbediening

-Draadloze controller

-Ethernet Kabel

Als je dan toch een HDD wilt, moet je 80 euro neerleggen voor een 20GB HD! En als je een Memory Card wilt, moet je ook een stuk of 40 euro neerleggen. Als je een Xbox 360 wilt, kun je beter voor een Premium gaan of een Elite :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. :)

Geplaatst:
Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. :)

Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende :). Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 :Y

Geplaatst:

zou iemand voor mij hier een vergelijking van het Premium en het elite pakket kunnen geven? zo ja, alvast bedankt _O__O_

Geplaatst:
Ik zou beter de Wii niet verkopen. Je moet niet verwachten dat je er veel geld voor zult krijgen. Mijn vriend heeft ook een Wii en een Xbox 360 heeft een andere vriend. Xbox 360 is pure geldverspilling. Ze vragen je 300-400 euro voor een console waar je van kunt verwachten dat ie je in de steek laat :N. Dan kan je beter je Wii verkopen, een baantje nemen (als je 13+ bent) en dan een PS3 kopen. Heb je ook nog een betrouwbare console ;)

de ps3 is me veeeeel te duur!!

En oh ja, mijn Wii is in perfecte staat (bijna nooit mee gespeeld) en alleen de spellen zijn bij elkaar al 250 euro waard. Dus voor minder dan 350 gaat ie zeker de deur niet uit!

denk is na als je de wii zou verkopen voor 300-400 euro en je gaat een paar maanden sparen of een bijbaan nemen dan hoef je er maar 200 euro bij te verdienen om een splinternieuwe PS3 te kopen of je hebt al 200 euro dan kan je gelijk naar de winkel toe

Geplaatst:
maar ik heb nog wel een probleem! Zou de 360 nog lang leuk blijven? De ps2 bijvoorbeeld is nu nog steeds populair, er worden goede games voor uitgebracht en hij is toch al vrij oud. Zou ditzelfde kunnen gebeuren met de 360? Want ik wil natuurlijk wel een console waarvoor na 5 jaar nog steeds leuke games zijn.

Ik probeer je geen ps3 aan te smeren, maar ik wil wel zeggen dat de ps3 beter is voorbereid op de toekomst dan de 360. De 360 heeft nu al problemen met te weinig opslagcapaciteit en dat niet iedereen harde schijf heeft. Ook komen er dit jaar nog wel een paar goede 360 exclusives uit maar voor in de toekomst staan er weinig goede games, terwijl de ps3 pas kort uit is en de goede games nog komen (begint nu beetje op gang te komen) De kans dat ps3 het langer vol houd (dus goede games uitbrengt) is groter dan die van de 360,

Ook zei je dat de ps3 veel te duur is, dit valt best me, 2de hands heb je hem al onder de 400 euro en je moet ook rekening mee houden dat je bij 360 moet betalen om online te kunnen gamen (60 euro per jaar) en dat is bij ps3 gratis. Zo heb je na tijdje extra kosten weer terug verdient en je hebt ook nog eens grotere kans dat de console langer mee gaat.

Je kan ook nog altijd in je advertentie zetten voor *** euro of te ruil tegen 360/ps3 tegen bijbetaling.

Je kan ook alle games en accesoires los verkopen, hier krijg je vaak meer voor dan wanneer je het in 1 pakket verkoopt.

Nou dan koop je toch een PS3 in de toekomst? Dus als er leuke games op zijn , want nu zie ik er nog niet veel soeps op. Sommige zeggen ja ik wacht tot de PS3 500 euro is , nou ik wacht tot tie 50 euro is. :clown: Want ik heb zat consoles. 8)

Geplaatst:

Hangt er van af, welke games ben je in geintresseerd die nog moeten uitkomen op de Wii ? Op de 360 zit je helemaal goed met games, er zijn al zoveel toppers en eind van het jaar komen er nog een hele hoop. Als je Online zal gaan met je Xbox zal je ook automatisch dingen gaan downloaden via Marketplace, daarom stel ik je beter de Elite aan. Dit omdat daar gewoon een dikke 120 GB Harddisk bij zit, de Premium heeft maar 20 en dat is echt veels te weinig vind ik zelf!

Geplaatst:

Nou dan koop je toch een PS3 in de toekomst? Dus als er leuke games op zijn , want nu zie ik er nog niet veel soeps op. Sommige zeggen ja ik wacht tot de PS3 500 euro is , nou ik wacht tot tie 50 euro is. :clown: Want ik heb zat consoles. 8)

ik vind ps2 al mooi hoe mooi zou de ps3 dan wel niet zijn met al die exstra´s die daar weer op zitten waarom geen ps3 kopen?

Geplaatst:

ik vind ps2 al mooi hoe mooi zou de ps3 dan wel niet zijn met al die exstra´s die daar weer op zitten waarom geen ps3 kopen?

nogmaals, de ps3 is veel te duur voor mij!!

Geplaatst:

Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende :). Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 :Y

De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...