Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. Als het een HDMI uitgang krijgt, moet je daar ook natuurlijk geld voor betalen en vergeet niet dat er binnenkort HD Films op de Marketplace worden gelanceerd. Dan denk ik dat 20 GB een klein beetje te weinig is... Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. Als het een HDMI uitgang krijgt, moet je daar ook natuurlijk geld voor betalen en vergeet niet dat er binnenkort HD Films op de Marketplace worden gelanceerd. Dan denk ik dat 20 GB een klein beetje te weinig is... Voor die HDMI hoef je niet te betalen hoor! Even als heb je wel gelijk, 20 GB is te weinig. Ik heb nu nog maar 1,5 GB en alles wat er op m'n HD staat gebruik ik nog wel. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Jup! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Dan gooi je geld weg, man. Want je weet: Je moet wel Xbox Live punten betalen voor films Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Dan gooi je geld weg, man. Want je weet: Je moet wel Xbox Live punten betalen voor films Ik neem aan dat als je ervoor betaald hebt dat je hem gewoon gratis overnieuw kunt downloaden. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Daar was ik al bang voor. Als eerst is de Wii populair, iedereen koopt hem. Nu zie ik ze in elke winkel liggen.. En nu begint de PS3 warm te draaien.. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Dan gooi je geld weg, man. Want je weet: Je moet wel Xbox Live punten betalen voor films Ik neem aan dat als je ervoor betaald hebt dat je hem gewoon gratis overnieuw kunt downloaden. Volgens mij betaal je zoveel punten voor de film te downloaden, en dan heb je dacht ik 36 uur de tijd om de film te kijken. Daarna word de film vanzelf verwijderd en als je hem dan opnieuw wil zien kost het je weer punten. In ieder geval dat dacht ik he! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Voor een wii met die accesoires krijg je makkelijk 300/400 euro. Maar waarom wil je een elite? Naar mijn mening kun je veel beter de premium nemen. Nee, als je veel download kun je beter een grote hardeschijf hebben. 120 GB is dan wel voldoende . Wil je je 360 op een HD-TV aansluiten? De Elite kan het. Kortom: De Elite is meer Next-Gen dan de normale 360 De premium krijgt ook een HDMI uitgang, en 20GB is meer als voldoende. De meeste downloads zijn niet groter dan 1GB. en als je het dan niet meer leuk vindt, kun je het gewoon verwijderen toch? Dan gooi je geld weg, man. Want je weet: Je moet wel Xbox Live punten betalen voor films Ik neem aan dat als je ervoor betaald hebt dat je hem gewoon gratis overnieuw kunt downloaden. Ja, zo kan het idd Bewerkt: 16 september 2007 door Steel Dogg Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 maar as je bijvoorbeeld een gratis demootje download, die kan gewoon weer verwijderd worden denk ik he? en welk spel raden jullie aan om erbij te kopen? (zeg nou niet GTA IV, want die koop ik sowieso wel ) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat denk je van Assassin's Creed? Dat word een topper voor de 360! Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat denk je van Assassin's Creed? Dat word een topper voor de 360! Jazekers!! GTA IV en Assassin's Creed zijn DE games die ik zou kopen als ik de 360 heb!! _O_ ode aan deze games! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 En vergeet Mafia 2 niet. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 En vergeet Mafia 2 niet. ken ik niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mafia 2 is net zo'n spel als GTA IV , maar dan gaat het over de Italiaanse Mafia. Je kan vrij rond rijden en vrij rondlopen door de stad , net als in GTA IV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.