jesse_gtalover Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!@ Advancegta; Fijn voor je. Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!@ Advancegta; Fijn voor je. Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!@ Advancegta; Fijn voor je. Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Er zaten denk vast wel games bij , en nog meer van die shit enzo. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro. Omgebouwd Verder zaten er ook wat games, 2 films, assesoires en 2 gig geheugen bij. Bewerkt: 28 september 2007 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.