Jump to content

Wii verkopen en een 360 aanschaffen?

Recommended Posts

Geplaatst:
Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!

@ Advancegta; Fijn voor je.

Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! :dans: Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor ^_^

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jesse_gtalover

21

• DenkaanHenk

14

• Steel Dogg

13

• Mania-92

6

Geplaatst:
Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!

Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! :dans: Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor ^_^

Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp :Y

Geplaatst:

Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp :Y

daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro.

Geplaatst: (bewerkt)

daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro.

Omgebouwd :puh:

Verder zaten er ook wat games, 2 films, assesoires en 2 gig geheugen bij.

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...