TheRenz Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Heej , Voor mike Toreno moet je leren vliegen en ik ken et echt niet ... GTASAsf3.b << Wil iemand alsjeblieft de missie van Mike Toreno halen ( Alleen de vlieg lessen ) Doe alsjeblieft voor de rest niks ermee
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Gehaald: Flying school Takeoff Goud Land Plane Goud Circle Airstrip Goud Circle Airstrip and Land Goud Helicopter Takeoff Goud Land Helicopter Goud Destroy Targets Goud Loop the Loop Goud Barrel Roll Goud Parachute onto Target Goud Beloning: Respect, en er spawnen nu een Rustler, Stuntplane Hunter bij Verdant Meadows. Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 15 september 2007 door Jow Tommy Verceti
TheRenz Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Doe ik. Dankjewel En kan je de missie : N.O.E ok even doen? GTASAsf3.b Alsjeblieft? Bewerkt: 16 september 2007 door TheRenz
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Gehaald: N.O.E. Beloning: $15.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 16 september 2007 door Jow Tommy Verceti
Recommended Posts