Jump to content

converteren v1 en v2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een vraag

je kunt toch gta sa v2.0 naar v1.0 veranderen??

en kan je dan weer trug draaien van v1.0 naar v2.0?

Geplaatst:

Ja je kan je versie 2.00 downgraden, dat kan onder andere met deze patch.

Let op, je maakt je versie dan alleen beter moddable, je houd V2.00 je krijgt dus geen V1

Als je dan weer een wil undowngraden (raar woord, maar je begrijpt wat ik bedoel :puh: ) moet je gewoon herinstalleren, een andere manier is er niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Ja je kan je versie 2.00 downgraden, dat kan onder andere met deze patch.

Let op, je maakt je versie dan alleen beter moddable, je houd V2.00 je krijgt dus geen V1

Als je dan weer een wil undowngraden (raar woord, maar je begrijpt wat ik bedoel :puh: ) moet je gewoon herinstalleren, een andere manier is er niet.

Om hem toch helemaal naar V1 te krijgen, moet je 3 dingen doen. Je moet ten eerste downgraden met de patch, die Jow Tommy Verceti heeft gegeven. Vervolgens moet je main.scm en script.img vervangen. De V1 files zitten in de bijlage, ze zitten verpakt. Je moet ze eerst uitpakken, en vervolgens vervangen met de originele, maak voor de zekerheid en back-up van de oude. Mocht het toch fout gaan, ik heb ook de V2 files nog, dus het is altijd te herstellen. :sigaar:

Edit @Galiorix: Volgens mij is er geen patch daarvoor; je moet hem gewoon opnieuw installeren. Overigens, volgens mij werkt V2 ook wel met een V1 exe, bij mij is het in ieder geval gelukt...

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Als je standaart V1 heb en blijkbaar dan toch V2 wil, dan moet je gewoon de officiele V2 patch downloaden, zodat je hem naar die versie kan patchen.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...