Ninoke Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Yu, Ik heb nog een sigje in elkaar geflatst Ja,deze keer van Halo Let niet op de render die slecht is uitgeknipt buiten dat vind ikzelf hem wel mooi De sig: Rates and comments plz! Greetz Reageren
Ninoke Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Geen rates? Echt niemand? Reageren
XarX Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ja ik sorry beetje laat maarja... Je sig is wel mooi gemaakt maar je moet een focal point hebben in jou geval dus Master Chief je moet hem er meer uitlaten blinken en de rest dus wat donkerder maken en bij jou is et een beetje andersom maar hij is best wel mooi rate: 7.5/10 Reageren
Ninoke Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ja ik sorry beetje laat maarja...Je sig is wel mooi gemaakt maar je moet een focal point hebben in jou geval dus Master Chief je moet hem er meer uitlaten blinken en de rest dus wat donkerder maken en bij jou is et een beetje andersom maar hij is best wel mooi rate: 7.5/10 Zie nu dat je hebt gerate dankje Kan nog iemand raten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.