ChzN. Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 heewa speelt iemand cc? zo jah wats je naam en rank ? kspeel soms onder de naam collin-aapje ben l.god, bijna don Ciaao Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb het een hele tijd gespeeld. Ik vond het wel leuk vooral omdat er zoveel verschillende auto's zijn. Mischien dat ik het wel weer ga spelen. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Het is nu weer helmaal veranderd. Het ziet er wel mooi uit. Maar ik ga het niet weer spelen. Het is niet echt mijn spel. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat is Crimeclub? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Een online game die je gewoon gratis kan spelen op deze site. Crimeclub Ik speel het nu ook het is best leuk. Je kan 48 verschillende auto's stelen Je kan misdaden doen Je gangs beginnen en nog veel meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.