GTA-Brains Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Weet iemand misschien waar ik een nederlandse tutorial kan vinden voor de cared 1.4 voor vice city. Ik werk met dat programma om auto's te veranderen maar ik snap er niks van. Nou had ik ook van zmodeler gehoord ofso en ik had ook gehoord dat die ook goed is. Maar ik kan hem nergens vinden om te downloaden. Daar wil ik graag de downloadlink van weten. Het liefst heb ik zmodeler met een nederlandse tutorial. Ik heb al gegoogled maar zonder resultaat. Alvast bedankt Bewerkt: 16 september 2007 door GTA-Brains Reageren
Donwell Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Als ik jou was, zou ik 'Cared 1.3' vervangen door de IMGTool, deze is, vind ik persoonlijk, veel makkelijker. Hier is ook nog een handige tutorial over te vinden, deze vind je hier op dit forum. ZModeler is om models te maken, vooral wagens worden er in gemaakt. Handleiding voor IMG-Tool 2.0 IMG-Tool 2.0 Download Allebei zeer makkelijk. ZModeller kan ik jammer genoeg niet vinden, dus zul je nog eventjes door moeten zoeken. Afijn, IMG-Tool plaats je ergens, en als je iets wilt veranderen, open je IMG-Tool. Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA ...\Models\gta3.img. Het bestandje gta3.img moet je dus openen. Als je een foutmelding krijgt, moet je eerst eventjes naar bovenstaande pad gaan, en vervolgens Alleen Lezen uitschakelen, mogelijk door het snelmenu te kiezen (rechtermuisknop op het bestand) en vervolgens Eigenschappen. Voor de rest wordt het allemaal uitgelegd in de Tutorial. Het kan zijn dat hij voor een andere GTA is, dit heb ik niet nagezocht, maar in elke GTA gaat het precies hetzelfde. Edit: Sorry, ik dacht dat je dus auto's aan het vervangen was... Afijn, als je eventjes zoekt op 'ZModeller download' op google, heb je zo een aantal downloads. Bewerkt: 16 september 2007 door Donwell Reageren
GTA-Brains Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Als ik jou was, zou ik 'Cared 1.3' vervangen door de IMGTool, deze is, vind ik persoonlijk, veel makkelijker. Hier is ook nog een handige tutorial over te vinden, deze vind je hier op dit forum. ZModeler is om models te maken, vooral wagens worden er in gemaakt. Handleiding voor IMG-Tool 2.0 IMG-Tool 2.0 Download Allebei zeer makkelijk. ZModeller kan ik jammer genoeg niet vinden, dus zul je nog eventjes door moeten zoeken. Afijn, IMG-Tool plaats je ergens, en als je iets wilt veranderen, open je IMG-Tool. Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA ...\Models\gta3.img. Het bestandje gta3.img moet je dus openen. Als je een foutmelding krijgt, moet je eerst eventjes naar bovenstaande pad gaan, en vervolgens Alleen Lezen uitschakelen, mogelijk door het snelmenu te kiezen (rechtermuisknop op het bestand) en vervolgens Eigenschappen. Voor de rest wordt het allemaal uitgelegd in de Tutorial. Het kan zijn dat hij voor een andere GTA is, dit heb ik niet nagezocht, maar in elke GTA gaat het precies hetzelfde. Ik zocht een programma om auto's te bwerken en niet een programma waar je auto's mee kan installeren! Ik zoek nog steeds een link waar ik de download van Zmodeler kan vinden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 In de Master Tutorial List.Klik! Je kan daar ook tutorials vinden over Zmod. Greetz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Als iemand te lui is om hem een downloadlink te geven doe ik dat wel Ik wil alleerst zeggen dat er 2 verschillende Zmodelers zijn. Zmodeler 1 is gratis, maar heet minder functies, je kan oude games nog importeren. Zmodeler2 is niet gratis maar je krijgt leuke functies bij en je kan voertuigen van nieuwe games zoals, Need for speed Carbon en TDU importeren en als je dat goed weet hoe dat allemaal gaat, kan je wagens uit NFS MW en NFSC converteren naar GTA SA! Zmodeler 2.0.9 is tot nu de nieuwste! En Zmodeler is vele malen goedkoper dan 3D Studio Max! Zmodeler2 kost € 42-; >>KLIK<< voor de site. Reageren
ilfarneto Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 de site die je gaf as het gwn gratis zelf de nieuwste Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 de site die je gaf as het gwn gratis zelf de nieuwste Oja? Importeer dan een .dff dan, dan pas kan je zien of het gratis is Zmodeler 1 is geheel gratis en outdated. Zmodeler2.....nah. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.