Baffie Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Misschien is deze vraag al vaker gesteld, ik kon het antwoord echter zo snel niet vinden, maar ik zat me af te vragen of er naast de NOMOREHOTCOFFEE-patch nog andere patches voor GTA San Andreas uitgebracht zijn. Als dat zo is, waar kan je die dan downloaden? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Misschien is deze vraag al vaker gesteld, ik kon het antwoord echter zo snel niet vinden, maar ik zat me af te vragen of er naast de NOMOREHOTCOFFEE-patch nog andere patches voor GTA San Andreas uitgebracht zijn. Als dat zo is, waar kan je die dan downloaden? Ik heb voor je gezocht en kwam op deze patch uit. Als je deze niet bedoeld zal ik nog wel even verder zoeken Bewerkt: 16 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Misschien is deze vraag al vaker gesteld, ik kon het antwoord echter zo snel niet vinden, maar ik zat me af te vragen of er naast de NOMOREHOTCOFFEE-patch nog andere patches voor GTA San Andreas uitgebracht zijn. Als dat zo is, waar kan je die dan downloaden? Ik heb voor je gezocht en kwam op deze patch uit. Als je deze niet bedoeld zal ik nog wel even verder zoeken Volgens mij is dit de nomorehotcoffee-patch. De enige andere patch die ik me kan bedenken, is de savegamepatch, maar ik denk niet dat je dat bedoelt... EDIT: On the downside it will stop the hot coffee modification from working correctly, however other modifications should work perfectly fine. See the readme for more information. Reageren
Baffie Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat is de savegame-patch? Ik heb wel eens een programmaatje gehad waarmee je precies kon zien wat je allemaal nog moest doen, bedoel je die? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Dat programma'tje waar je mee kan zien wat je nog moest doen/gedaan had heet 'SAMA(San Andreas Mission Analyser)'. Klik hier voor een beschrijving. De savegamepatch lijkt me de patch die je versie veranderd. Als dat niet zo is, wat bedoel je dan Dutchy? Ik heb de patch die je in Downloaddatabase kunt downloaden, op http://www.nomorehotcoffee.com kunt downloaden en de patch die GhostRider reeds aangaf vergeleken en qua uiterlijk zijn de laatste 2 gelijk. De eerste lijkt me dat die dezelfde functie heeft, dus welke je bedoelt... Bewerkt: 16 september 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.