Wesley Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik ken dit persoon niet echt goed, maar ik vind het wel verschrikkelijk wat er gebeurt is, dit allemaal dankzij een helikopter crash. RIP Colin Mcrae Reageren
M4X Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ongelovelijk dat dit kan gebeuren, erg triest en ook zielig voor zijn vrouw en dochter. RIP Colin Mcrae & zoon .. Reageren
Juju Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Damn, dat is erg man. Colin McRae ken ik wel, van de Subaru Impreza waar hij een reed. Hij was toch een van de beste rallyracer ter wereld. R.I.P Iedereen die dood is gegaan daar Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 zkr weten dat ie een van de beste rallyrijders was (als ie al niet de beste was) zwaar klote voor vrouw en familie! R.I.P Reageren
demontventoux Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Toen ik het nieuws daarnet las kon ik gewoonweg niet geloven. Wéer zo een jonge sporter (Na Benny Vansteelant begin deze week) die sterft . Ik ben een fanatieke racefan en McRea was vroeger m'n idool bij het rallyrijden. Een verschrikkelijk verlies opnieuw. Nog verschrikkelijker is het dat ook z'n zoontje van amper 5 jaar in de crash is omgekomen. Wat een verschrikkelijk verlies voor zijn vrouw en z'n ander kind. Colin McRea en je zoontje, jullie zullen nooit vergeten worden...:'( Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Denk je dat alles hem bespaard is gebleven bij het racen, crasht hij met een helicopter. Het lijkt wel hetzelfde als de F1-coureurs in de jaren '60-'80. Naast hun leven als coureur ook nog een eigen vliegtuig en dan juist daar mee vliegen. Enorm teleurstellend en het zal een schok zijn voor de autosport, met name de rally natuurlijk, waar hij gewoon de beste in was. We zullen je nooit vergeten, Colin. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 helicopteongeluk , echt erg gewoon , Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 kende hem niet helaas maar tog RIP niemand verdient het om zo te sterven. Reageren
thug Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 wete ik heb de demo gedowload via ps store ik speelde de game dan stop ik we waren mee vrienden we zeggen gaan we efkes naar het nieuws kijken en ja juist nieuwsbericht Colin McRea heefd een ongeluk gehad met helikopter echt schokkend om te horen.R.I.P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.