Jump to content

Iemand tips voor missie : Light my pyre?

WALLAH

Recommended Posts

Indien je de zoekfunctie had gebruikt, had je een van onderstaande topic's tegengekomen:

Indien dit niet volledig je vraag beantwoord, wens ik dat je een nieuwe post aanmaakt met meer informatie.

Veel succes!

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Indien je de zoekfunctie had gebruikt, had je een van onderstaande topic's tegengekomen:

Indien dit niet volledig je vraag beantwoord, wens ik dat je een nieuwe post aanmaakt met meer informatie.

Veel succes!

enne.. kan ik je nog wat vrage over de internetfunctie van mijn psp ?

Mijn psp pikt namelijk mijn ip adress niet op ..

Delen op andere websites

Dat hoort eerder thuis in een ander sub-forum, maar toch zal ik even een kort antwoord formuleren. Voor meer uitleg zal je bij de console-experts moeten zijn, die vind je =>hier<=

Wat bedoel je met ip-adres? Normaal gezien moet je op je PlaystationPortable een 'Netwerk opstellen', dit doe je door middel van je router die verbonden word met de PSP. Er komt daar volgens mij geen ip-adres aan te pas. Overigens vind je =>hier<= een uitgebreide uitleg.

Delen op andere websites

Dat hoort eerder thuis in een ander sub-forum, maar toch zal ik even een kort antwoord formuleren. Voor meer uitleg zal je bij de console-experts moeten zijn, die vind je =>hier<=

Wat bedoel je met ip-adres? Normaal gezien moet je op je PlaystationPortable een 'Netwerk opstellen', dit doe je door middel van je router die verbonden word met de PSP. Er komt daar volgens mij geen ip-adres aan te pas. Overigens vind je =>hier<= een uitgebreide uitleg.

BEDANKT!!!!!! :D

Delen op andere websites

Iemand tips voor Light my pyre kzal je egt dankbaar zijn want ik zit daar vast :duh:

welke opdrachtgever is het dan kan ik je helpen maar kun jij mij helpen in de ste misie van de mendez broders moet je jeery fotograferen met nog ieman in een chheeta maar als ik op de plaats ga staan waar dat je moet staan

en ik neem de foto maar het spel komt zeggen de foto is not goed

>>> Door SummerBase: Kijk op WikiGTA, om te kijken wat de opdrachtgever is... :)<<<

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...