Jump to content

Nederhop!

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

7

• RobertSA

4

• Blue Yoshi 97

3

• Juju

2

Geplaatst:
Sinds Kempi en Opposites' nieuwe album vind ik het wel beter worden. Veel vette nummers en lang niet meer zo zielig als eerst.

Kempi heeft zeker veel goede nummers.

- Coke moet gepusht worden

- Zwart Geld

- Zoveel Stress

- Denk je dat ik doof ben

Dat zijn allemaal goede nummers. :cya:

Geplaatst:

Yes-R heb ik altijd wel goed gevonden... Maar de laatste tijd wat minder ;)

En natuurlijk sommige rappers van underground rap kunnen het ook wel goed ;)

Geplaatst:

ik ben niet van nederland en ik heb ooknog nooit gehoord van nederhop :N

ik vind eminem of 50 cent mooier dan zo'n onbekende rappers maar das mijn mening natuurlijk :Y

Geplaatst:

Eigenlijk moet je Nederhop niet serieus nemen, omdat bijvoorbeeld Kempi hij heeft wel goede teksten maar NL is niet zo'n land waar veel slechte buurten enzo zijn, kijk in Amerika krijg je gewoon geen uitkering met een beetje pech, in NL wel. Dus niemand zit hier zonder centen, Nederland is een verzorgingstaat. Amerikaanse rappers hebben veel meer recht om te klagen over de maatschappij als de Nederlandse rappers. Daarom erger ik me ook aan NL rappers die denken dat ze het heel zwaar hebben, dan zou ik ze graag eens naar Queens of Compton sturen. Wat dat betreft kan je beter commerciële Nederhop gaan luisten, bijv Dom Lomp en Famous vind ik gewoon een leuk liedje, dan maar commercieel.

Geplaatst:

Het is inderdaad waar dat de nederlandse rappers niks zijn vergeleken met hun amerikaanse collega's...

Als bijv. Ali B rapt over het leven van de straat moet ik altijd lachen.. Wat weten hun nou van het leven op straat??

Kijk dan een naar de geschiedenis van 50cent of Young Buck...

Die weten wat het leven van de straat is.... :Y

Geplaatst:
Het is inderdaad waar dat de nederlandse rappers niks zijn vergeleken met hun amerikaanse collega's...

Als bijv. Ali B rapt over het leven van de straat moet ik altijd lachen.. Wat weten hun nou van het leven op straat??

Kijk dan een naar de geschiedenis van 50cent of Young Buck...

Die weten wat het leven van de straat is.... :Y

Dat is waar wat je zegt.

Hier heb je geen ghetto's. Hier heb je achterstandswijken en sommige vergelijken dat met ghetto's, wat je dus neit moet doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...