dupree Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 hallo ik zit in de 2de misie van splinter cell chaos theory en ik heb alle 5 wapencrats gevonsen maar de misie is nog niet in orde kan iemand mij helpen bedant dupree Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hallo ik zit in de 2de misie van splinter cell chaos theory en ik heb alle 5 wapencrats gevonsen maar de misie is nog niet in orde kan iemand mij helpenbedant dupree Kan je me vertellen waar je precies vast zit? Reageren
dupree Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 hallo ik zit in de 2de misie van splinter cell chaos theory en ik heb alle 5 wapencrats gevonsen maar de misie is nog niet in orde kan iemand mij helpenbedant dupree Kan je me vertellen waar je precies vast zit? ik zit op dat schip waar je vijf wapencrats moet vinden en heb ze aale 5 gevonden maar de misie is nog niet gedaan wat moet ik nog doen? waar ik op het schip ben weet ik niet juist hoor. Reageren
dupree Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Wil iemand me helpen met deze splinter cell heb hier al een topic over zet daar de tips en hints in . bedankt dupree Reageren
Twankala Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Waar je allemaal faqs en walkthroughts over games kan vinden is www.gamefaqs.comAls je op de site bent, vind je alles vanzelf wel. Je kan natuurlijk ook de kan van cheaten opgaan. www.cheatplanet.com is voor cheats een goede site. Hier heb je overigens ook soms tips. Misschien heb je hier wat aan. Een site van google afgeplukt. Je kunt natuurlijk ook zelf nog gaan googlen. Altijd makkelijk! Succes! Bewerkt: 3 oktober 2007 door Twankala Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Wat is je probleem in het spel, het zou makkelijker wezen als we de oorzaak er van weten. Reageren
dupree Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Wat is je probleem in het spel, het zou makkelijker wezen als we de oorzaak er van weten. het probleem is dat in de 2de misie van het spel alle5 crats gevonden heb maar de misie is nog niet gedaan wat moet ik nog doen? Reageren
dupree Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb het even voor je opgezocht in een walkthrough:Exfiltrate to the extraction point- Steal the ship's launch, mounted on the stern to escape the ship. New go back upstairs to the bridge and through the door next to the stairs. ------------------------------------------------------------------------------- The Stern Walk a bit forward now and go up the stairs here. Walk further forward, to the back of the ship. Climb down the first ladder and then the next. Go to the centre of the area here and find the weapons crate. Place the tracker and go back up the first ladder. Then walk a bit forward and go up a next (smaller) ladder. Extract from here. De vertaling van 'The Stern' Loop nu een beetje naar voren en ga hier de trap op. Loop verder naar voren, naar de achterkant van het schip. Ga naar beneden bij de eerste ladder en de ladder erna. Ga naar het midden van het gebied en vind de wapenkrat. Plaats de 'tracker' en ga weer naar boven bij de eerste ladder. Loop dan een beetje naar voren en ga de volgende (smallere) ladder op. Hier is het einde van de missie. Veel succes! welke ladder bedoelt je ? als je die crat gevonden hebt en ge gaat dan weer naar boven met de eerste lader en de volgende ladder is die de gene voor je of in dat zij ganentje. dupree >>> Door Froodooo: Even alle Splinter Cell: Chaos Theory topics samengevoegd<<< Reageren
dupree Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 mijn neef zegt dat er iets wits boven aan de boot hangt en dat daar naar toe moet maar hoe heb het nog altijd niet uitgespeeld dat level. Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 mijn neef zegt dat er iets wits boven aan de boot hangt en dat daar naar toe moet maar hoe heb het nog altijd niet uitgespeeld dat level. Zover ik weet, want ik heb dat spel lang geleden al uitgespeeld moet je terug die lange ladder op naarboven en daarna naar links een wat kleinere ladder op. Als het goed is komt er dan een filmpje dat je het schip verlaat. Zijn er niet nog wat goals over die je moet doen? Wat is je laatste goal op dit moment? Misschien heb je wat aan dit youtube filmpje. Heerlijk spel dit.. Ik speel het trouwens ook online op de ps2. Mission 2: Cargo Ship Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.