helpplz Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 weet iemand hoe je de no gravity cheat voor san andreas pc of ps2 moet doen ,maak plz een kleine tut Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) weet iemand hoe je de no gravity cheat voor san andreas pc of ps2 moet doen ,maak plz een kleine tut Er bestaat geen no gravity cheat. Als je SA op de PS2 hebt kan je het beste Armax kopen en kijken of deze cheat erop staat. Als je de PC versie hebt kan je beter een trainer met increase/decrease gravity functie downloaden. hier is zo'n trainer te vinden Bewerkt: 16 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
helpplz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 k ty maar hoe werkt zoiets ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 k ty maar hoe werkt zoiets ? Laat ik bij het begin beginnen. Je download natuurlijk eerst de trainer, en je kopieert alle bestanden naar de map waar GTA geïnstalleerd staat. Meestal is dit: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Als je dat gedaan hebt, start je het en en switch je via [ALT] + [TAB] terug om de trainer te starten. Als je dat gedaan hebt, stel je de gravitiy in. Hoe meer procenten bij 'increase gravity', des te meer je er van merkt. Heb je het gewenste aantal procenten ingesteld, druk dan in-game op de sneltoets 'TAB' + ']' om de cheat te activeren. Doe dit dus als je weer in het spel zit, niet direct nadat je hem hebt ingesteld. Reageren
helpplz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 ok echt bedankt ;D als ik druk op launch zegt ie not found >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. Het is niet de bedoeling om te dubbelposten. <<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Dat komt omdat het stomme ding automatisch de map kiest waar de trainer zelf in staat als map van San Andreas. Dat is logisch dat ie hem niet vind. Het heeft (bij mij althans) geen zin om dat in te stellen omdat de trainer het toch weer terugzet. Gewoon openen via de snelkoppeling Oh ja: niet dubbelposten (2× een post van dezelfde persoon achter elkaar). Gebruik in plaats daarvan de Bewerk knop onder je post Bewerkt: 17 september 2007 door MartyCeha Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) als ik druk op launch zegt ie not found Staat de trainer wel in de map GTA San Andreas? Zoja, dan moet je SA eens gewoon opstarten en met 'alt+tab' terugswitchen naar bureaublad en dan de trainer starten. Staat hij niet in de map, dan moet je hem er even inzetten EDIT: Marty was me voor Bewerkt: 17 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.