Jump to content

nieuwe moederbord processor en vidokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik zoe een niewe moederbord processor en vidokaart mijn bujet licht rond de 200 300 euro en ik wil graag wel de nieuwste spellen kunnen spelen en het liest zo goedkoop mogelijk als het kan rond de 100 euro

Geplaatst: (bewerkt)

Rond de 100 gaat niet lukken... Zal even wat voor je samenstellen.

EDIT: Wat zijn de overige specificaties van je computer?

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
512geheukgen, 440GB hdd(s), DVD brander, werkt op XP,

nog meer zeg dan ff wat er nog bij moet

Naja, je kan beter wat uitgebreider de specs van je computer doorgeven... Dit is van groot belang. Watvoor geheugen heb je bijvoorbeeld? niet alleen de MB zijn belangrijk maar ok het merk en of het bijv DDR2 is etc..

Wat is je huidige moederbord?... We moeten weten of de upgrade wel het geld waard is.

Geplaatst:

hoe kan je dat zien het het upgraden is het echt waart want me modebord kn nieteens een nieuwe videokaart aan die ietsjes beter is! dan duurt het gewoon 3 kwatiermeestal wel meer voordat ik iets kan doen!

Geplaatst:

Je kan ook een nieuwe pc kopen voor 300/350 euro. Alleen moet je hem dan zelf inelkaar zetten. Weet niet of dat een probleem is?

Geplaatst: (bewerkt)

nee maar voor hoeveel kan ik deze dan verkopen

maar ik heb liever die neiwe dingen

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:
Download everest, zo kunnen we al je specs te weten komen.

Google is youre friend ^_^

Greetz :sigaar:

Of... Je download niks en gaat naar Start -> Uitvoeren en toetst in "dxdiag" (zonder aanhalingstekens). Je krijgt nu een mooi overzicht van de specs van je pc. Maak er een screen van en post het hier.. ;)

Geplaatst:

AMD XP 2400 is oud spul jongen, dat is bijna niet meer te krijgen op de markt zo weinig vraag is daar nog naar... Ik denk dat je voor je gehele kist nog geen 120€ krijgt. Het is gewoon oude verrotte troep, leef ermee of koop geheel nieuw, upgraden heeft echt weinig nut.

Geplaatst:

.... wrrm geeft niemand andwoord ik vraag iets en ze zeggen dat ik nieuwe moet kopen nee ik wil gewoon wat ik wil!

Geplaatst:

Als je dat zo graag wilt, krijg je er spijt van. Ik zou gewoon met pijn in je hart doorsparen voor een nieuwe computer. Heb ik ook gedaan alleen kon ik het na de vakantie echt niet meer weerstaan dus heb ik een nieuwe gekocht (zat al 5 weken zonder). Dus zoals bradley al zij leef ermee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...