gta-pilot Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 maar ik heb er het geld niet voor!!! maar wil iemand nu AUB goed andwoord geven >>> Door SummerBase: Als je eens wat vriendelijker zou doen, zou iemand je misschien sneller en beter helpen, want zo krijg je natuurlijk geen goed en duidelijk antwoord. Behandel anderen met respect zou ik zeggen... 't is geen betaalde baan dit forum hé.<<< Reageren
xgaming Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 maar ik heb er het geld niet voor!!! maar wil iemand nu AUB goed andwoord geven Fijn als je per sé een upgrade wilt..... Geef je budget dan maar. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 kijk boven aan Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 300 euro voor een upgrade is niet erg veel maar ik heb toch maar even wat voor je samengesteld. De videokaart is niet geweldig maar je kan er games als GTA SA e.d. toch redelijk mee spelen. Je kan eventueel later upgraden naar en betere videokaart. Dit is wat ik voor je heb samengesteld. Een totaalbedrag van 301 euro en daar komt nog ~20 euro verzendkosten bij. Groetjes, Boris H. Reageren
xgaming Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Hardeschijf zal je waarschijnlijk nog wel hebben. Een nieuwe pc voor 300 euro Moet alleen zelf opbouwen en er komt +8,95 euro bij voor het verzenden. Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Aangezien hij al een PC heeft kan hij daar de DVD speler en kast van gebruiken. Hierdoor houd hij meer geld over voor eventueel een grter RAM geheugen van 1 GB. Reageren
xgaming Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Aangezien hij al een PC heeft kan hij daar de DVD speler en kast van gebruiken. Hierdoor houd hij meer geld over voor eventueel een grter RAM geheugen van 1 GB. Zit al 1 GB in 2x 512MB. Denk dat zijn aansluitingen IDE zijn en geen SATA. Dus moet ik nog maar is kijken of alles past. Reageren
Scorrtty Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) GTA Pilot wilde ook wel mijn pc onderdelen maar dan moet hij ff wachten tot ik een nieuwe pc heb die me 600 euro gaat kosten. Onderdelen die hij dan koopt is: AMD XP 2600+ cpu 1 GB DDR geheugen Asrock moederbord Geforce 7800 gs videokaart Dat voor 125 euro. Bewerkt: 24 oktober 2007 door Scorrtty Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 GTA Pilot wilde ook wel mijn pc onderdelen maar dan moet hij ff wachten tot ik een nieuwe pc heb die me 600 euro gaat kosten. Onderdelen die hij dan koopt is:AMD XP 2600+ cpu 1 GB DDR geheugen Asrock moederbord Geforce 7800 gs Dat voor 125 euro. ja alleen me PC is nu een beetje naar de maan en ik heb snel een nieuwe nodig... waardoor ik dus niet kan wachten Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 wat is er allemaal kapot aan want dan kunnen we die dingen die kapot of oud zijn vervangen zegmaar en heb je weer een goeie computer PS budget is toch nogsteeds ongeveer 300€? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.