Jump to content

Geld

Naudin

Recommended Posts

• Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

21

• b4rtsimps0n

16

• danielb

8

• IV trailer

6

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet het 100% zeker

honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet.

EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat :puh:

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan ;)

dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen :puh: zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen ;)

maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei

Geplaatst: (bewerkt)

dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen :puh: zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen ;)

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word gewoon 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst:

eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit welke valuta er staat. want al was het monopoly geld. het is maar een pixel hoopje naast een getal.

Geplaatst:

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

ffuh duidelijk :puh: ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker :puh:

Geplaatst:

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

ffuh duidelijk :puh: ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker :puh:

oh geen moest gewoon zijn, heb het nu veranderd :puh: want het is wel 100 procent zeker :puh:

Geplaatst:
Ik weet het 100% zeker

honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet.

EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat :puh:

Jawel hoor. Als ik voor in de trein zit weet ik 100% zeker dat ik ga slapen. En ik weet ook 100% zeker dat ik nu op Reactie toevoegen ga klikken.

Geplaatst:

Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen..

Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig.

Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen ;)

Geplaatst:
Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen..

Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig.

Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen ;)

het is bevestigd dat je atm's (pinautomaten) kan gebruiken :puh: dus waarschijnlijk heb je niet al je geld altijd bij je :puh:

huizen kopen is niet bevestigd, je hebt niet zo heel veel geld in gta 4 dus misschien kan je er niet eens een veroorloven :puh:

Geplaatst:

Als je maar niet zo makkelijk geld verdient zoals in de vorige missies. Paar dingetjes doen en je was al rijk :puh:

Geplaatst:
Als je maar niet zo makkelijk geld verdient zoals in de vorige missies. Paar dingetjes doen en je was al rijk :puh:

Dat is in gta iv dus zeker niet zo!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...