NSA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Met een euro kom je niet ver in amerika Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik weet het 100% zeker Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 het word gewoon weer de $ zoals in de vorige GTA's Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Ik weet het 100% zeker honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet. EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat Bewerkt: 16 september 2007 door IV trailer Reageren
Naudin Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei ik denk niet dat ze euro's accepteren iig geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word gewoon 100 procent zeker dollar trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar ja dollar ja ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden Bewerkt: 17 september 2007 door b4rtsimps0n Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit welke valuta er staat. want al was het monopoly geld. het is maar een pixel hoopje naast een getal. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei ik denk niet dat ze euro's accepteren iig geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar ja dollar ja ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden ffuh duidelijk ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei ik denk niet dat ze euro's accepteren iig geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar ja dollar ja ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden ffuh duidelijk ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker oh geen moest gewoon zijn, heb het nu veranderd want het is wel 100 procent zeker Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik weet het 100% zeker honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet. EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat Jawel hoor. Als ik voor in de trein zit weet ik 100% zeker dat ik ga slapen. En ik weet ook 100% zeker dat ik nu op Reactie toevoegen ga klikken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen.. Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig. Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen..Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig. Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen het is bevestigd dat je atm's (pinautomaten) kan gebruiken dus waarschijnlijk heb je niet al je geld altijd bij je huizen kopen is niet bevestigd, je hebt niet zo heel veel geld in gta 4 dus misschien kan je er niet eens een veroorloven Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Als je maar niet zo makkelijk geld verdient zoals in de vorige missies. Paar dingetjes doen en je was al rijk Reageren
Naudin Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Als je maar niet zo makkelijk geld verdient zoals in de vorige missies. Paar dingetjes doen en je was al rijk Dat is in gta iv dus zeker niet zo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.