IV trailer Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik weet het 100% zeker honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet. EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat Jawel hoor. Als ik voor in de trein zit weet ik 100% zeker dat ik ga slapen. En ik weet ook 100% zeker dat ik nu op Reactie toevoegen ga klikken. als het alleen aan jouw zal liggen ja. maar bijvoorbeeld in de rein is er altijd een heel kleine kans dat iemand of iets je wakker gaat houden. of je krijgt een ongeluk. en het kan ook zijn dat het opeens niet meer lukt om op reatie toevoegen te klikken omdat bijvoorbeeld opeens je muis stuk is of je dat er iets ergs met je gebeurt. maar ik begrijp dan wel dat je voor het gemak maar even 100% procent zeker zegt, want die kans is zo klein. Reageren
Richie01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'... Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Reageren
Naudin Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'...Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Wie zegt dat Liberty City in Amerika ligt? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 LIbrity city bestaat niet in het echt maar ligt 'zogenaamd' in america, je ziet het aan dollars en gebouwen aan de mensen.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'...Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Wie zegt dat Liberty City in Amerika ligt? dat lijkt me logisch als het op new york gebaseerd is. Reageren
Naudin Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'...Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Wie zegt dat Liberty City in Amerika ligt? dat lijkt me logisch als het op new york gebaseerd is. Maar het is niet New York dus hoeft het ook niet in Amerika te liggen Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'...Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Wie zegt dat Liberty City in Amerika ligt? dat lijkt me logisch als het op new york gebaseerd is. Maar het is niet New York dus hoeft het ook niet in Amerika te liggen dat zou dan wel erg raar zijn. dat lijkt mij niet zo logisch, ten zij ze amerika zelf ook gaan persivleren natuurlijk. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 wat een stomme discussie. Ten eerste is het logischer dat ze met dollars betalen, ten tweede kocht nico een pak van 2000 DOLLAR, en er staat op de screen met die hefboom een bordje met 5 DOLLAR. En dan is het natuurlijk nog niet 100% zeker maar het is wel zeer aannemelijk en ik geloof niet dat ze na altij de Dollar gebruikt hebben in een keer in een stad (die in GTA3 ook DOLLARS had) die gebasseerd is op een stad uit de VS (waar ze DOLLARS gebruiken) in een keer iets anders gebruiken. Zo kan je ook gaan discisiéren of ze wel engels spreken. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even over de vraag ofdat er in GTA IV een andere valuta wordt gebruikt dan de 'dollar'...Dit is natuurlijk 100% zeker te raden dat dat de 'dollar' zal worden, aangezien in Amerika altijd al wordt betaald door middel van de 'DOLLAR'. Wie zegt dat Liberty City in Amerika ligt? rockstar zelf Ze zeiden dat Niko naar liberty city kwam om de AMERICAN dream waar te maken. Het is gewoon hun versie van amerika/new york en de dollar gebruiken ze in hun versie ook gewoon. Reageren
Richie01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Aangezien Rockstar verboden wordt om overal de originele namen voor te gebruiken om bepaalde redenen, zijn niet alleen de auto's, motoren en boten onder vervalste naam geregistreerd, maar ook de plaatsen, waaronder Liberty City. Het blijkt toch zekerweten als u eventjes op de kaart van Amerika kijkt, dat daar New York te vinden is. Liberty City is de vervalste naam van New York, zoals een Harley Davindson niet Harley Davindson heet, maar Freeway (dacht ik te gokken). Het blijkt dus overigens overduidelijk dat ook in de volgende GTA-game de valuta 'dollar' zal worden. Reageren
murderboy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ik denk niet dat je echt geld problemen zult krijgen, misschien dat je kleding moet kopen voor missie, maar ik denk niet dat je echt vaste kosten zult hebben als huishuur, en wapens kopen hoef je trouwens niet te doen dus dat niet Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ik denk niet dat je echt geld problemen zult krijgen, misschien dat je kleding moet kopen voor missie, maar ik denk niet dat je echt vaste kosten zult hebben als huishuur,en wapens kopen hoef je trouwens niet te doen dus dat niet Geen wapens kopen? Wat is dat nou? Je koopt natuurlijk wel wapens Misschien dat je je vergist met het feit dat het niet meer vie Ammu-Nation gaat maar via een vaste illegalen verkoper die het uit zijn kofferbak tovert.Maar je hebt wel gelijk dat je waarschijnlijk geen kosten hebt als huur, eten, beltegoed, enz. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ik denk niet dat je echt geld problemen zult krijgen, misschien dat je kleding moet kopen voor missie, maar ik denk niet dat je echt vaste kosten zult hebben als huishuur,en wapens kopen hoef je trouwens niet te doen dus dat niet Geen wapens kopen? Wat is dat nou? Je koopt natuurlijk wel wapens Misschien dat je je vergist met het feit dat het niet meer vie Ammu-Nation gaat maar via een vaste illegalen verkoper die het uit zijn kofferbak tovert.Maar je hebt wel gelijk dat je waarschijnlijk geen kosten hebt als huur, eten, beltegoed, enz. eten wel en ja wapens ook natuurlijk, je koopt ze niet meer in de winkel nee maar uit kofferbakken en kelders, maar toch koop je zo. Ik denk zelfs dat je in gta 4 eerder wapens moet kopen dan in vorige delen, omdat je ze waarschijnlijk niet meer in steegjes e.d. zult tegenkomen zoals je bij vorige gta's altijd kon doen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 inderdaad , huizen kopen enzo , nee geld hebben we wel nodig denk ik ! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Geld jheb je wel nodig voor wapens kogels huizen Maar ik vind het juist leuk dat je niet zoveel geld hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.