michael50000 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 damn stom topic,natuurlijk zullen het dollars zijn $$$,en het is al genoeg gezegt dat je niet zo rijk zal worden,kdenk da alles hiermee gezegt is Reageren
Richie01 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Er staat overal te lezen, en in de trailers kun je het ook duidelijk opmerken; Niko Bellic is een arme straatloeber die alles doet voor wat centjes in het portomoneetje. Voor die aantal centjes ga jij zorgen, en die zul je hard nodig hebben, ben ik bang. Ik schat dat de volgende dingen toch parraat staan in de nieuwe GTA-game. - Wapens kopen - Huizen kopen - Kleding kopen - Eten kopen - Arrestatiekosten - Ziekenhuiskosten - Munitie voor je wapens En aangezien je waarschijnlijk niet zoveel geld krijgt voor het uitspelen van een missie als bij andere GTA's, denk ik dat het allemaal niet zo echt mee gaat vallen. Tevens krijg je nu sneller 'wanted-levels' en zal je dus waarschijnlijk ook sneller gearresteerd worden en dat kost steeds opnieuw weer een hoop centjes ter boete. De zogenaamde 'wanted-levels' verschijnen nu en verdwijnen niet zo makkelijk meer door simpelweg je auto in de 'Pay 'n Spray' te dumpen, maar het wordt een stukje moeilijker om de politie kwijt te raken. Daarover geen details meer, want dat kun je allemaal zelf ter lezen brengen op verschillende sites. (PS. Meerdere kosten als kleding kopen, zoals in GTA: SA is niet meer mogelijk om Nico zijn haar te veranderen door middel van de kapsalon of een tattoo te laten plaatsen, dus dat scheelt weer enkele kosten naar mening en keuzeverschillen.) Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Misschien een huis kopen. Wapens. Kleren. Hmmm... een vrouwtje omkopen voor de sex. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik denk dat je met een begin bedrag van 500$. Dan moet je missie's doen om nog meer money te verdienen. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik denk dat je met een begin bedrag van 500$. Dan moet je missie's doen om nog meer money te verdienen. ik denk eerder dat je ouderwets met $0 begint Reageren
pilot Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Tuurlijk niet. Waarom niet? Reageren
Naudin Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik denk ook van niet, maar in ieder geval wel heel weinig.. 15$ ofzo.. want je bent toch met het vliegtuig ofzo naar lc toegekomen dus zul je zeker wel wat wisselgeld ofzo hebben Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik denk ook van niet, maar in ieder geval wel heel weinig.. 15$ ofzo.. want je bent toch met het vliegtuig ofzo naar lc toegekomen dus zul je zeker wel wat wisselgeld ofzo hebben met vice city, raakte ja al je geld kwijt op het begin. met gta 3 ontsnapte je uit de gevangenis(transport bus) en bij san andreas werd al je geld ook meteen door de politie gejat niko komt op een of andere manier in liberty city aan, hoe weten we niet..maar het zou raar zijn als hij een legale immigrant is ik denk dat het verhaal dus wel weer zo zal zijn dat je met 0 dollar begint..het spel begint (waarschijnlijk) net als elke gta met een missie, misschien krijg je daar dan wat geld voor oid. in het begin van het spel zal je het toch niet meteen nodig hebben Reageren
Naudin Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. ff iets anders: misschien kun je ook agenten omkopen en kost dat veel geld. En die corrupte politieagent zal ook wel geld van je vragen denk ik Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. ff iets anders: misschien kun je ook agenten omkopen en kost dat veel geld. En die corrupte politieagent zal ook wel geld van je vragen denk ik wat denk je van al die immigranten die naar nederland komen die komen ook met niks. Bij amerika is het nog sterker, de droom daar rond heen is dat je zonder iets er heen gaat en daar rijk word we weten het verhaal nog niet precies aan het begin, hoe hij daar komt enzo. Reageren
Naudin Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. ff iets anders: misschien kun je ook agenten omkopen en kost dat veel geld. En die corrupte politieagent zal ook wel geld van je vragen denk ik wat denk je van al die immigranten die naar nederland komen die komen ook met niks. Bij amerika is het nog sterker, de droom daar rond heen is dat je zonder iets er heen gaat en daar rijk word we weten het verhaal nog niet precies aan het begin, hoe hij daar komt enzo. Hmm ja ik denk dat je gelijk hebt Reageren
DonLeone Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. Ja misschien heeft Niko volgens het verhaal ook al wel geld bij, maar net zoals BartSimpson al zei, is dat in SA en VC afgepakt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt er dit keer weer iets waardoor je je geld verliest. Reageren
Naudin Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. Ja misschien heeft Niko volgens het verhaal ook al wel geld bij, maar net zoals BartSimpson al zei, is dat in SA en VC afgepakt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt er dit keer weer iets waardoor je je geld verliest. Bij SA begon je met 350$. dat zegt cj ook tegen sweet: C.R.A.S.H. took all my paper, left me with nothing but small change. Enne, is het al bevestigd dat je kan zakkenrollen? Zo iets heb ik geloof ik eens gelezen Bewerkt: 21 september 2007 door Naudin Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. Ja misschien heeft Niko volgens het verhaal ook al wel geld bij, maar net zoals BartSimpson al zei, is dat in SA en VC afgepakt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt er dit keer weer iets waardoor je je geld verliest. Bij SA begon je met 350$. dat zegt cj ook tegen sweet: C.R.A.S.H. took all my paper, left me with nothing but small change. Enne, is het al bevestigd dat je kan zakkenrollen? Zo iets heb ik geloof ik eens gelezen In SA begon je togg met 500$ Nee naar mijn weten is het nog niet bevestigd dat je kan zakkenrollen maarik denk dat het wel komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.