Richie01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Mijn schatting van startbedrag wordt toch rond de $200, maar toch minstens $100. Zoals al bekend is geworden, blijkt het dat je (als Nico) met het vliegtuig naar Liberty City bent gevlogen. Daarvoor heb je echter wel een ticket nodig, die je dus koopt door middel van geld. Het kan dus, realistisch gezien, niet zijn dat je start met een bedrag van $0. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 En dan zeggen ze dat ik het fout had O.o Reageren
Richie01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 En dan zeggen ze dat ik het fout had O.o Achja, sommigen denken hier gewoon de slimmerik te spelen. Ze vragen hier toch duidelijk om een vraag, dus daar antwoorden wij op, en dan is het weer 'ns niet goed... Achja, laat ze maar. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft.. Ja misschien heeft Niko volgens het verhaal ook al wel geld bij, maar net zoals BartSimpson al zei, is dat in SA en VC afgepakt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt er dit keer weer iets waardoor je je geld verliest. Bij SA begon je met 350$. dat zegt cj ook tegen sweet: C.R.A.S.H. took all my paper, left me with nothing but small change. Enne, is het al bevestigd dat je kan zakkenrollen? Zo iets heb ik geloof ik eens gelezen In SA begon je togg met 500$ Nee naar mijn weten is het nog niet bevestigd dat je kan zakkenrollen maarik denk dat het wel komt kheb net gecheckt met start new game..tis 350 dollar dus blijkbaar ik dacht dat dat deel van je eerste missie geld was (blijkbaar niet) Bewerkt: 21 september 2007 door b4rtsimps0n Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Voortaan niet zo eigenwijs doen tegen deze gekkieJ01 Reageren
Richie01 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Voortaan niet zo eigenwijs doen tegen deze gekkieJ01 Er zijn er helaas wel meer zo eigenwijs, maar ik ben met mijn schatting van startbedrag veranderd naar $100. Reageren
Naudin Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik hoop dat je niet zomaar missie's krijgt toegeschoven, maar dat je echt naar jobs op zoek moet, bij grote drugsbazen langsgaan enzo echt 'werk' zoeken zeg maar.. Reageren
Gtalicht Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik hoor dat je ook moet tanken maar we zie het nog wel. Reageren
pilot Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Ik hoor dat je ook moet tanken maar we zie het nog wel. Dat is een gerucht. Het is nog niet bevestigd door Rockstar dat je kan tanken. Tot dan is het een gerucht. Bewerkt: 30 september 2007 door pilot Reageren
Mister.X Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Welkom Gtalicht! Wie zei dat, gtalicht? misschien een nieuwe gerucht? of een feit? net telaat! Bewerkt: 30 september 2007 door Mister.X Reageren
Gtalicht Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Het zou wel leuk zijn als je je auto kan wassen. Maar ik denk van niet, maar zeg nooit nooit!!! Reageren
Naudin Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Het zou wel leuk zijn als je je auto kan wassen. Maar ik denk van niet, maar zeg nooit nooit!!! Mij lijkt een waserette gewoon vet, dat je wagen vies kan worden en dat je hem moet laten schoonmaken. Reageren
analyzer Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 was da ni al inde vorige gta's da ge uwen auto laten wassen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 was da ni al inde vorige gta's da ge uwen auto laten wassen nee..het zou eigenlijk in san andreas zitten, maar is niet in de uiteindelijke versie terecht gekomen. in de vorige gta's had je wel carwash gebouwtjes enzo bij tankstations, maar dat was alleen voor de sier, die werkte niet. Reageren
Rensch Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik denk dat je in IV niet start met een hoog bedrag zoals $300 .... dan zou je namelijk meteen al een gun kunnen kopen en dat zou beetje onlogisch zijn (denk ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.