Jump to content

Geld


Naudin

Recommended Posts

Mijn schatting van startbedrag wordt toch rond de $200, maar toch minstens $100.

Zoals al bekend is geworden, blijkt het dat je (als Nico) met het vliegtuig naar Liberty City bent gevlogen. Daarvoor heb je echter wel een ticket nodig, die je dus koopt door middel van geld. Het kan dus, realistisch gezien, niet zijn dat je start met een bedrag van $0.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    21

  • b4rtsimps0n

    16

  • danielb

    8

  • IV trailer

    6

Ja maar welke idioot gaat er nu met geen roooie cent op zak naar amerika :puh: hety lijkt me wel dat ie IETS bij zich heeft..

Ja misschien heeft Niko volgens het verhaal ook al wel geld bij, maar net zoals BartSimpson al zei, is dat in SA en VC afgepakt. Hoogstwaarschijnlijk gebeurt er dit keer weer iets waardoor je je geld verliest.

Bij SA begon je met 350$. dat zegt cj ook tegen sweet:

C.R.A.S.H. took all my paper, left me with nothing but small change.

Enne, is het al bevestigd dat je kan zakkenrollen? Zo iets heb ik geloof ik eens gelezen

In SA begon je togg met 500$

Nee naar mijn weten is het nog niet bevestigd dat je kan zakkenrollen

maarik denk dat het wel komt :)

kheb net gecheckt met start new game..tis 350 dollar dus blijkbaar :puh: ik dacht dat dat deel van je eerste missie geld was :puh: (blijkbaar niet)

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
was da ni al inde vorige gta's da ge uwen auto laten wassen

nee..het zou eigenlijk in san andreas zitten, maar is niet in de uiteindelijke versie terecht gekomen.

in de vorige gta's had je wel carwash gebouwtjes enzo bij tankstations, maar dat was alleen voor de sier, die werkte niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...