Jump to content

Geld


Naudin

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    21

  • b4rtsimps0n

    16

  • danielb

    8

  • IV trailer

    6

Iedereen zegt dat je geld nodig hebt om wapens te kopen alleen in GTA IV zittoch geen ammunation?

nee maar je moet nog wel steeds wapens kopen natuurlijk.

dit doe je nu alleen niet meer bij ammunation maar vanuit kofferbakken en kelders van illegale wapenhandelaren waarmee je in de loop van het spel contact krijgt.. hoe dacht je anders dat je aan wapens kon komen in gta 4? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Des te minder geld je hebt, des te groter de uitdaging is, vind ik.

Want stel dat je op een gegeven moment $500 op zak hebt, dan kan je een keuze maken; Eten kopen of bv. een wapen (etcetera etcetera). Als je 'life' weer af hangt van eten, dan ligt die keus dus het meest voor de hand. Ik gok dat het heel wat werk kost om eindelijk een wapen aan te kunnen schaffen, op knuppels en dergelijke na.

Tevens hoop ik dat juist wél de vaste lasten er in komen, zoals huur. Als men echt realistisch wil zijn, waar je dus niet $5000 voor een missie krijgt waarin je iets onzinnigs moet afleveren, dan kan je in het begin van de game geen huizen kópen, maar huren via een huisbaas of iets dergelijks.

Wat ik trouwens als eerste ga doen, als de kappers er tenminste weer zijn, is met die Niko naar de kapper, want hij ziet er met zijn ongeschoren gezicht uit als een zwerver, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou willen dat als je een missie hebt voltooid (iemand vermoord bijvoorbeeld) dat je dan het geld bij de opdrachtgever moet gaan halen of dat hij het overmaakt als hij bewijs heeft ofzo, bij vorige gta's wat het zo dat als je dan die persoon die je dood moest maken vermoord had, had je ineens geld erbij, beetje dom vind ik dat..

Link to comment
Delen op andere websites

Des te minder geld je hebt, des te groter de uitdaging is, vind ik.

Want stel dat je op een gegeven moment $500 op zak hebt, dan kan je een keuze maken; Eten kopen of bv. een wapen (etcetera etcetera). Als je 'life' weer af hangt van eten, dan ligt die keus dus het meest voor de hand. Ik gok dat het heel wat werk kost om eindelijk een wapen aan te kunnen schaffen, op knuppels en dergelijke na.

Tevens hoop ik dat juist wél de vaste lasten er in komen, zoals huur. Als men echt realistisch wil zijn, waar je dus niet $5000 voor een missie krijgt waarin je iets onzinnigs moet afleveren, dan kan je in het begin van de game geen huizen kópen, maar huren via een huisbaas of iets dergelijks.

Wat ik trouwens als eerste ga doen, als de kappers er tenminste weer zijn, is met die Niko naar de kapper, want hij ziet er met zijn ongeschoren gezicht uit als een zwerver, haha.

Geen kans, er zitten geen kappers in het spel. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel realistische en leuker als het moeilijk is in het begin je kop boven het water te moeten houden, en dat het je dan eindelijk lukt een beetje iets op te bouwen. Dat ging bij VC makkelijk en bij GTA SA na het behalen van de gokstad ook wel heel makelijk ( lol ) ik moet zeggen in het begin van GTA SA was ik blij met het geld dat de mensen dropte. maarja, het kan wat mij betreft nog wel iets lastiger gemaakt worden in GTA 4

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Zoals de meeste van jullie wel weten, in GTA IV ben je niet bepaald rijk en dat zul je ook niet gauw worden. R* heeft ons verteld dat het moeilijk wordt om je hoofd boven water te houden. Maar dan vraag ik me af: Waar heb je je geld dan voor nodig? Misschien dat je aan het begin van het spel diep in de schulden zit? Wat denken jullie?

Als je zo vraag stelt heb je de vorige GTA's zeker niet zonder cheats uit gespeeld. Je bent geld nodig voor zoveel, Wapens kopen, Pay 'n Spray, Eten (Hoewel dat niet veel is), Save houses kopen. En ik denk dat je ook moet betalen om te mogen internetten in GTA IV

@bassiebas6: Dat is dus precies wat ik bedoel, leer het maar uit te spelen zonder kansloze cheats. Ik denk dat R* die er in heeft gezet om het spel nog even leuk te houden als je het hebt uit gespeelt

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de meeste van jullie wel weten, in GTA IV ben je niet bepaald rijk en dat zul je ook niet gauw worden. R* heeft ons verteld dat het moeilijk wordt om je hoofd boven water te houden. Maar dan vraag ik me af: Waar heb je je geld dan voor nodig? Misschien dat je aan het begin van het spel diep in de schulden zit? Wat denken jullie?

Als je zo vraag stelt heb je de vorige GTA's zeker niet zonder cheats uit gespeeld. Je bent geld nodig voor zoveel, Wapens kopen, Pay 'n Spray, Eten (Hoewel dat niet veel is), Save houses kopen. En ik denk dat je ook moet betalen om te mogen internetten in GTA IV

@bassiebas6: Dat is dus precies wat ik bedoel, leer het maar uit te spelen zonder kansloze cheats. Ik denk dat R* die er in heeft gezet om het spel nog even leuk te houden als je het hebt uit gespeelt

wat een schande ( :puh: ) ik speel niet met cheats, ik zat echt nooit met geldproblemen hoor, in spellen ben ik altijd erg zuinig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ja en dan niks terugbetalen :puh:

Maar het kan toch ook dat je zeg maar met 300 begint ofzo maar niet gelijk wapens kunt kopen.

Effe offtopic vraagje

Er zijn toch niet wapens die gewoon op straat liggen gewoon ergens verstopt. Wat bij San Andreas enzo was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...