TomHagen Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ja en dan niks terugbetalen Maar het kan toch ook dat je zeg maar met 300 begint ofzo maar niet gelijk wapens kunt kopen. Effe offtopic vraagje Er zijn toch niet wapens die gewoon op straat liggen gewoon ergens verstopt. Wat bij San Andreas enzo was. Nee ik dacht van niet. Het wordt veel realistischer.Het lijkt mij wel handig om met checks te betalen, gewoon wat uitschrijven Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Hallo leden en alles wat hier rond loopt Ik heb is zitten nadenken over het geld. Meestal als je doodgaat verlies je geld of als de Politie je pakt(in het echt dan).Dus mij leek het fijn op naar de bank te gaan en daar het geld opteslaan op een rekening.Wat vinden jullie?Ps. Hier is nog geen topic over, Alleen over 'Soorten geld' en 'Bank overvallen' Bewerkt: 29 november 2007 door Joriz Samengevoegd met geld topic Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Niet waar als je hier goed leest zie je dat het een algemeen topic is over geld. Maargoed, het is toch wel verschillend. Het is bijna zeker dat je geld kunt opslaan in een automaat. Journalisten hebben in een demo gezien, dat toen Niko langs een pin automaat liep, een icoontje verscheen om hem te kunnen gebruiken. Dus gaan ze er van uit dat je geld kan opslaan. Lijkt mij ook wel heel vet Meestal als je doodgaat verlies je geld of als de Politie je pakt(in het echt dan) Als je dood gaat in het echt ben je inderdaad je geld kwijt Maar als je in de gevangenis komt ben je niet al je geld kwijt, maar kun je er gewoon niet bij geloof ik Bewerkt: 28 november 2007 door Naudin Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dat lijk mij een goed idee , want in Scarface kan dit ook. En dat is erg handig voor als je opgepakt word door de politie , want het is namelijk erg zonde als elke keer je gestolen en zwart verdiende geld verliest bij een arrerstatie. Reageren
pilot Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. of je maakt het over maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk Bewerkt: 28 november 2007 door Naudin Reageren
mathi Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. of je maakt het over maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk dat zou wel weer een + puntje zijn, veel toffer dan dat je er gewoon mee rondloopt Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. of je maakt het over maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk dat zou wel weer een + puntje zijn, veel toffer dan dat je er gewoon mee rondloopt ja in zo'n koffertje ofzo Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 werd tijd dat je geld kunt opslaan want ik werd wel een beetje zat dat elke keer dat je af was je geld ook weer wat minder was en nu kun je het veilig opslaan, gelukkig. :tu: :tu: Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen Journalisten hebben al in de demo gezien dat toen Niko in de buurt van een pinautomaat liep er een soortje schermpje in beeld verscheen voor interactie met de pinautomaat..dus misschien komt dit er wel echt in, dat je geld op de bank kan bewaren en geld kan pinnen. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen Journalisten hebben al in de demo gezien dat toen Niko in de buurt van een pinautomaat liep er een soortje schermpje in beeld verscheen voor interactie met de pinautomaat..dus misschien komt dit er wel echt in, dat je geld op de bank kan bewaren en geld kan pinnen. had ik ook al gemeld ja Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Misschien heeft die wapendealer ook een pinautomaatje in zijn kofferbak. Misschien moet je ook een pincode invullen als je gaat pinnen Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik zie veel enthousiaste post over de Bank Misschien heeft die wapendealer ook een pinautomaatje in zijn kofferbak. Misschien moet je ook een pincode invullen als je gaat pinnen Pincode..... Lijkt me dom, als je hem vergeet. Dan kun je niks meer pinnen Reageren
Romal Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dit lijkt me wel een goede optie want je wordt toch in Gta IV Niet zo rijk als de andere Gta's Dus lijkt me erg handig. Als je wat geld gespaard heb en je gaat paar keer dood dat je wat kwijt ben en dat is soms wel irritant. RoMaL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.