Jump to content

Geld


Naudin

Recommended Posts

Ja en dan niks terugbetalen :puh:

Maar het kan toch ook dat je zeg maar met 300 begint ofzo maar niet gelijk wapens kunt kopen.

Effe offtopic vraagje

Er zijn toch niet wapens die gewoon op straat liggen gewoon ergens verstopt. Wat bij San Andreas enzo was.

Nee ik dacht van niet. Het wordt veel realistischer.

Het lijkt mij wel handig om met checks te betalen, gewoon wat uitschrijven :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    21

  • b4rtsimps0n

    16

  • danielb

    8

  • IV trailer

    6

Hallo leden en alles wat hier rond loopt



Ik heb is zitten nadenken over het geld. Meestal als je doodgaat verlies je geld of als de Politie je pakt(in het echt dan).

Dus mij leek het fijn op naar de bank te gaan en daar het geld opteslaan op een rekening.

Wat vinden jullie?

Ps. Hier is nog geen topic over, Alleen over 'Soorten geld' en 'Bank overvallen'

Bewerkt: door Joriz
Samengevoegd met geld topic
Link to comment
Delen op andere websites

Niet waar als je hier goed leest zie je dat het een algemeen topic is over geld. Maargoed, het is toch wel verschillend. Het is bijna zeker dat je geld kunt opslaan in een automaat. Journalisten hebben in een demo gezien, dat toen Niko langs een pin automaat liep, een icoontje verscheen om hem te kunnen gebruiken. Dus gaan ze er van uit dat je geld kan opslaan. Lijkt mij ook wel heel vet

Meestal als je doodgaat verlies je geld of als de Politie je pakt(in het echt dan)

Als je dood gaat in het echt ben je inderdaad je geld kwijt :puh: Maar als je in de gevangenis komt ben je niet al je geld kwijt, maar kun je er gewoon niet bij geloof ik

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijk mij een goed idee , want in Scarface kan dit ook. En dat is erg handig voor als je opgepakt word door de politie , want het is namelijk erg zonde als elke keer je gestolen en zwart verdiende geld verliest bij een arrerstatie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. ^_^

of je maakt het over :D maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk :puh:

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. ^_^

of je maakt het over :D maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk :puh:

dat zou wel weer een + puntje zijn, veel toffer dan dat je er gewoon mee rondloopt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is handig om geld naar de bank te brengen, want als je berooft kan worden is het soms handig om weinig geld te hebben. Maar als je een savehouse, wapens, auto(Als dat kan)e.d gaat kopen dan kan je naar de bank, haalt je geld er van af en je koopt je ding. ^_^

of je maakt het over :D maarja als je heel veel wapens gaat kopen kan dat moeilijk :puh:

dat zou wel weer een + puntje zijn, veel toffer dan dat je er gewoon mee rondloopt

ja in zo'n koffertje ofzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen

Journalisten hebben al in de demo gezien dat toen Niko in de buurt van een pinautomaat liep er een soortje schermpje in beeld verscheen voor interactie met de pinautomaat..dus misschien komt dit er wel echt in, dat je geld op de bank kan bewaren en geld kan pinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou egt wel vet zijn als je een bankaccount hebt en daar kun je geld van afhalen/opzetten. Je moet dan naar een flappentapper gaan om weer wat geld te hebben. Ik hoop dat je misschien ook met een creditcard kunt betalen

Journalisten hebben al in de demo gezien dat toen Niko in de buurt van een pinautomaat liep er een soortje schermpje in beeld verscheen voor interactie met de pinautomaat..dus misschien komt dit er wel echt in, dat je geld op de bank kan bewaren en geld kan pinnen.

had ik ook al gemeld ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie veel enthousiaste post over de Bank

Misschien heeft die wapendealer ook een pinautomaatje in zijn kofferbak.

_O_

Misschien moet je ook een pincode invullen als je gaat pinnen :puh:

Pincode..... Lijkt me dom, als je hem vergeet. Dan kun je niks meer pinnen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me wel een goede optie want je wordt toch in Gta IV Niet zo rijk als de andere Gta's

Dus lijkt me erg handig. Als je wat geld gespaard heb en je gaat paar keer dood dat je wat kwijt ben en dat is soms wel irritant.

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...