Jump to content

Geld


Naudin

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    21

  • b4rtsimps0n

    16

  • danielb

    8

  • IV trailer

    6

Ik denk dat je in IV niet start met een hoog bedrag zoals $300 .... dan zou je namelijk meteen al een gun kunnen kopen en dat zou beetje onlogisch zijn (denk ik)

Een jachtgeweer kost meer dan 300 dollar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je in IV niet start met een hoog bedrag zoals $300 .... dan zou je namelijk meteen al een gun kunnen kopen en dat zou beetje onlogisch zijn (denk ik)

Een jachtgeweer kost meer dan 300 dollar...

ja maar dan hebben we het ook over legaal he. En ik denk dat je in het begin niet meteen een jachtgeweer hebt

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat je niet weer in de laatste misie zo 'n 30 000 doller krijgt want toen was ik op slag weer rijk in vc.

ik hoop dat het een echte uitdaging word om aan geld te graken.

en dat het weer doller word ben 100 procent zeker want het is toch altijd al doller geweest.

Bewerkt: door dupree
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat je niet weer in de laatste misie zo 'n 30 000 doller krijgt want toen was ik op slag weer rijk in vc.

ik hoop dat het een echte uitdaging word om aan geld te graken.

Dat wordt ook zo :) Rockstar heeft gezegd dat het moeilijk wordt om je hoofd boven water te houden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moeten ze het zo doen dat je bij een missie alleen geld krijgt door een bepaald iets te doen wat eigelijk niet helemaal bij de missie hoort. Dus dat je zelf je beloning bij elkaar moet sprokkelen door bijvoorbeeld geldkluisjes open te breken, mensen dood te schieten ofzoits. Alleen moeten ze dan wel veel afwisseling hierin maken, anders word het snel saai :S

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moeten ze het zo doen dat je bij een missie alleen geld krijgt door een bepaald iets te doen wat eigelijk niet helemaal bij de missie hoort. Dus dat je zelf je beloning bij elkaar moet sprokkelen door bijvoorbeeld geldkluisjes open te breken, mensen dood te schieten ofzoits. Alleen moeten ze dan wel veel afwisseling hierin maken, anders word het snel saai :S

ja of banken overvallen gijzelen enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt helemaal neit uit of je rijk of arm bent, de helft zal toch wel cheats gebruiken voor wapens, leven en geld :Y

Dit andwoord slaat nergens op aangezien het niet de bedoeling is om te cheaten, Dat ze er wel zijn is gewoon een ander geval. Tuurlijk zal rockstar weten dat er cheats zijn. Maar ze zijn er niet op uit dat er daadwerkelijk gecheat zal worden. Net als dat de makers van de Battlefield online reeks ook weten dat er hackers zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een game maker het dan zo moeilijk gaat maken dat we wel moeten. Het zou niet logies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

uhm omdat jij het toevallig niet kunt halen zonder cheats

hoeft niet opeens "de helft" cheats te gebruiken.

Nee, ik cheat ook niet, ik weet alleen dat er veel mensen zijn die cheaten.. Misschien was de helft van alle spelers iets overdreven ja, het zijn er in ieder geval veel

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar gaat er natuurlijk niet van uit dat er gecheat wordt. Ze maken het spel zo, dat het te halen is zonder gebruik van cheats. Voor de mensen die het makkelijker/leuker vinden om het mét cheats te doen, heeft Rockstar die toegevoegd. Maar ze kunnen er niet vanuit gaan dat iedereen het met cheats doet, omdat dat zeker niet het geval is. Daarom is het wel degelijk het geval om geld te krijgen met missies bijvoorbeeld. Verschil is dat ze wel kunnen zeggen van, je bent armer, bijvoorbeeld $10, maar een wapen is maar $5. In plaats van dat je op je rekening $50.000 hebt staan, en $5000 per wapen is. Dit is maar een voorbeeld uiteraard. Zonder geld wordt het volgens mij heel wat minder leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

5$ voor een wapen is dan weer wat overdreven natuurlijk, maar je hebt wel gelijk. in de andere GTA's ging het geld verdienen veel te makkelijk. als je wist waar je moest zijn om mensen te vermoorden voor geld was je in het begin al behoorlijk rijk. ik had tenminste wel in SA en VC dat ik wat hoertjes de pijp uit jaagde en dat ik binnen de kortste keren 10000$ en wapens had.

en ja, cheaters... als je het spel al is uitgespeeld hebt zonder cheats dan denk ik oké. dat doe ik zelf ook maar verder sla ik dan ook niet op. het bederft de pret zo. het is natuurlijk wel een keertje leuk om met wat funcheats te aan te kloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...