Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 5$ voor een wapen is dan weer wat overdreven natuurlijk, maar je hebt wel gelijk. in de andere GTA's ging het geld verdienen veel te makkelijk. als je wist waar je moest zijn om mensen te vermoorden voor geld was je in het begin al behoorlijk rijk. ik had tenminste wel in SA en VC dat ik wat hoertjes de pijp uit jaagde en dat ik binnen de kortste keren 10000$ en wapens had.en ja, cheaters... als je het spel al is uitgespeeld hebt zonder cheats dan denk ik oké. dat doe ik zelf ook maar verder sla ik dan ook niet op. het bederft de pret zo. het is natuurlijk wel een keertje leuk om met wat funcheats te aan te kloten. inderdaad, zelfs een hoer kost geen geld je kan dr gewoon dood slaan en je geld terug winnen. Reageren
Deja^vu Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 5$ voor een wapen is dan weer wat overdreven natuurlijk, maar je hebt wel gelijk. in de andere GTA's ging het geld verdienen veel te makkelijk. als je wist waar je moest zijn om mensen te vermoorden voor geld was je in het begin al behoorlijk rijk. ik had tenminste wel in SA en VC dat ik wat hoertjes de pijp uit jaagde en dat ik binnen de kortste keren 10000$ en wapens had.en ja, cheaters... als je het spel al is uitgespeeld hebt zonder cheats dan denk ik oké. dat doe ik zelf ook maar verder sla ik dan ook niet op. het bederft de pret zo. het is natuurlijk wel een keertje leuk om met wat funcheats te aan te kloten. inderdaad, zelfs een hoer kost geen geld je kan dr gewoon dood slaan en je geld terug winnen. Ja of een stuk of tien van die drugsdealers vermoorden die altijd in grove street rondlopen, dan ben je ook gauw rijk.. Reageren
danielb Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 5$ voor een wapen is dan weer wat overdreven natuurlijk, maar je hebt wel gelijk. in de andere GTA's ging het geld verdienen veel te makkelijk. als je wist waar je moest zijn om mensen te vermoorden voor geld was je in het begin al behoorlijk rijk. ik had tenminste wel in SA en VC dat ik wat hoertjes de pijp uit jaagde en dat ik binnen de kortste keren 10000$ en wapens had.en ja, cheaters... als je het spel al is uitgespeeld hebt zonder cheats dan denk ik oké. dat doe ik zelf ook maar verder sla ik dan ook niet op. het bederft de pret zo. het is natuurlijk wel een keertje leuk om met wat funcheats te aan te kloten. inderdaad, zelfs een hoer kost geen geld je kan dr gewoon dood slaan en je geld terug winnen. Ja of een stuk of tien van die drugsdealers vermoorden die altijd in grove street rondlopen, dan ben je ook gauw rijk.. ja precies die hebben altijd 500-2000$ bij zich. daarom vond ik SA eigenlijk ook te makkelijk. soms zat er is een missie tussen die bijna niet te doen was, maar voor de rest ging het veel te makkelijk voor veel te veel geld Reageren
MNC3 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Zou daarom handig zijn dat je meer geld kan uitgeven. Maar zoals bij elke game zijn er beperkingen dus ik verwacht wel dat ja na ene tijd met 500.000 dollar zit en dat je het nog niet op krijgt. Wapens mogen meer kosten. Maar dan moet je nog van alles hebben. Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik hoop wel dat er cheats zijn voor geld hoor! Ik hoop niet dat je je hele leven in het spel in geldnood zit. Reageren
danielb Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 geld cheats zitten er vast wel in. ik vind het alleen een beetje zwak om ze te gebruiken als het spel nog niet cheatloos hebt uitgespeeld... Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Wat bedoel je Danielb? Reageren
danielb Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Wat bedoel je Danielb? dat ik het de lol van het spel vind bederven om cheats voor geld te gebruiken als je het spel niet eerst hebt uitgespeeld. het is natuurlijk een mening, maar veel mensen vinden dat. het is dat het grotendeels offline is dan is het natuurlijk minder erg maar als mensen online gaan zitten cheaten is het gewoon zwak. ik weet niet wat jou mening hierover is, maar cheaten past gewoon niet bij mij. als ik het spel heb uitgespeeld maar dan ook echt helemaal ga ik wel is met cheats spelen maar verder ook niet Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Als de cheats kut zijn voor GTA IV gebruik ik ze niet, bijvoorbeeld net zoals in GTA: LCS, de cheat: "Grote Hoofden"... Waar slaat dat op? Dus, als er zulke cheats alleen maar zijn voor GTA IV, ga ik ze zeker niet gebruiken Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik vind het een positieve verandering dat je nu je geld kan uithaln uit pinautomaten. Ik vond het altijd vervelend dat als je busted of wasted was dat je al je wapens verloor en dan ook nog eens geld. GTA IV is nu ook realisischer. Je kan overvallen worden als je 's avonds op straat wandelt, danben je al je geld kwijt. Dan kan je gewoon naar de bank gaan en geld afhalen. Hetzelfde als je een huis of appartement wil kope. Je haalt het geld van de bank in de plaats van met veel geld op straat rond te wandelen. Goed gedaan R* Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hmm, ja zou gek zijn met $1,000,000 in je zak rondlopen... Reageren
Dinkydau Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik zou willen dat als je een missie hebt voltooid (iemand vermoord bijvoorbeeld) dat je dan het geld bij de opdrachtgever moet gaan halen of dat hij het overmaakt als hij bewijs heeft ofzo, bij vorige gta's wat het zo dat als je dan die persoon die je dood moest maken vermoord had, had je ineens geld erbij, beetje dom vind ik dat.. Hele goeie, net als bij Boiling point! Lijkt me geweldig als ze dat zouden doen. Reageren
Capodaano Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Maar wat gebeurt er als je rood komt te staan? Je bent tog nooit in je huis daar, dus boeie. Ze moeten doen dat je ECHT NIET WIL dat je blut bent Reageren
gta-mike Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Maar wat gebeurt er als je rood komt te staan? Je bent tog nooit in je huis daar, dus boeie. Ze moeten doen dat je ECHT NIET WIL dat je blut bent Ik denk niet dat ze zullen toestaan dat je in het rood komt met uw rekening. Geen geld is geen mogelijkheid om iets aan te kopen. Dus moet je op zoek gaan naar geld via overvallen of het uitvoeren van opdrachten. EDIT : Je kunt mss geld lenen van andere boeven. En dan moet je wekelijks/maandelijks een afbetaling doen met interest natuurlijk. Niet betaald, krijg je een waarschuwing. Bewerkt: 14 december 2007 door gta-mike Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Zou cool zijn als je soms niet goed oplet en dat er dan een briefje van $5,- uit je broekzak valt bij harde wind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.