Jump to content

Auto's veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik herinner me nog dat ik ergens eens gelezen had dat je de max snelheid enzo kon veranderen van een bepaalde auto.

Ik vroeg me af bij welk bestand ik dan moest kijken om de snelheid aan te passen.

En is dit evt ook mogelijk met vliegtuigen en welk bestand moet ik dan aanpassen ?

Geplaatst:
Hey,

Ik herinner me nog dat ik ergens eens gelezen had dat je de max snelheid enzo kon veranderen van een bepaalde auto.

Ik vroeg me af bij welk bestand ik dan moest kijken om de snelheid aan te passen.

En is dit evt ook mogelijk met vliegtuigen en welk bestand moet ik dan aanpassen ?

Dit klopt, je kunt namelijk de snelheden aanpassen in de 'handling.cfg' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'). Het bestand moet geopend worden met kladblok, klik er met je rechtermuisknop op,en kies voor 'openen met kladblok'. Zoek daarna in de lijst naar het voertuig waar je graag iets wilt veranderen. Onder het kopje 'N' vind je dan de snelheid van het voertuig. Tevens raad ik je aan de acceleratie onder het kopje 'O' ook aan te passen, om optimaal gebruik te maken van de snelheid. Of het bij vliegtuihen ook werkt, dat weet ik helaas niet. Al meende ik eens gehoord te hebben dat het geen effect heeft..

Geplaatst: (bewerkt)

Even een bijvoeging: Je moet het bestand handling.cfg dus openen met kladblok, maar om de bestanden erin zo te veranderen dat het wordt opgeslagen moet je eerst met je rechtermuisknop op handling.cfg klikken en ''alleen leze'' afvinken. Dan kan je het veranderen.

Over de vliegtuigen: Er staat eerst dit: ------- planes -----------------------------------

Als je dat aanpast heeft het inderdaad vrij weinig effect. Maar verder onder in handling.cfg staat dit:

; '$' identifies this line as flying handling data when loading

En als je dat aanpast heeft dat wel degelijk effect op hoe snel de vliegtuigen vliegen :Y

Trouwens, als je een bepaald voertuig zoekt is het heel handig om ctrl+F tegelijk in te drukken, dan kan je heel handig zoeken :)

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...