Jump to content

grafische kaarten

san andreas piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik wil een laptop kopen rond de 700-800 euro maar ik wil een goeie grafische kaart waar je ook goeie spelletjes mee kunt spelen welke kaarten zijn daar goed voor en niet te duur?

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• san andreas piloot

20

• Limbolander

8

• xgaming

4

• SamShine

2

Geplaatst:

Als je een laptop koopt voor Gamen, dan ben je aan het verkeerde adres. Laptops zijn voor veel geschikt, maar niet voor gamen ;) Ook is de hardware zéér zelden te vervangen omdat alles op maat gemaakt is en er weinig andere hardware voor gemaakt word.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een site voor je. Kan je je laptop zelf samenstellen, alleen is het Duits en waarschijnlijk wat boven je budget.

Klik klik op een laptop dan op Konfigurieren & Bestellen. Dan kan je onderdelen kiezen. Zal ook even kijken of ik wat voor je kan samenstellen :)

Hmm... dacht dat je ook de grafische kaart kon aanpassen, kan dus niet. Is wel een laptop maar die is 899 euro. Met een Nvidia 8400GM videokaart. Zegt mij niet veel, alleen dat het dx10 is.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

De grafische kaart is altijd de "bottleneck" bij een laptop. Je hebt best goede laptops, met een goede configuratie in de prijsklasse die binnen jouw budget valt. Alleen, zoals al is aangegeven, zijn laptops niet in eerste instantie bedoeld voor games, of andere zware grafische toepassingen. Daarom wordt er bij fabrikanten vaak gekozen voor een goede processor, geheugen, en extra's zoals bluetooth enz. Dit om een snel werkende "werkpc voor onderweg" te maken, die voor de meeste mensen betaalbaar blijft.

Tuurlijk zijn er wel laptops verkrijgbaar met een goede videokaart, althans een videokaart met eigen geheugen. Er zijn al laptops verkrijgbaar met Direct X10 kaarten, alleen zijn die behoorlijk aan de prijzige kant. Bij ons in de winkel hebben we een laptop staan die een betere configuratie heeft dan de desktops die we in de winkel hebben staan. Maarja, er hangt dan ook een prijskaartje aan van €1599,-. :7

De vraag blijft; Waarom wil je een laptop? Zoals algemeen bekend krijg je voor hetzelfde geld een desktop met een veel betere configuratie..

Dit is denk wel een redelijke laptop. Is wel 899 euro.... Klikje

-Intel® Core™ 2 Duo Prozessor T7250 mit 2 x 2.0 Ghz

- 2048MB DDR2 Speicher PC667

- 160GB Festplatte

- DVD Brenner Laufwerk

- 512MB NVIDIA® Geforce™ 8600M GT

Oftwel

-Intel Core 2 Duo Processor T7250 met 2x 2.0 GHz

-2 GB werkgeheugen

-160 GB Hardeschijf

-DVD brander

-512 MB Nvidia Geforce 8600M GT.

EDIT:

Nog een laptopje 799 euro, mindere grafische kaart.Klik

Bewerkt: door xgaming

ja ik weet dat laptops niet heel goed zijn voor te gamen maar ik wil ene met een fatsoenlijke grafische kaart want eerst wou ik een laptop van in de aldi maar die grafische kaart is heel slecht zeggen ze maar welk merk kan van grafische kaart kan ik het beste pakken?

o ja ik heb een aantal laptops in mijn budget gezien met ATI als grafische kaart is dat een goeie of slecht?

is een GeForce Go 7200 een goeie kaart?

sorry voor de dubbelpost

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
ja ik weet dat laptops niet heel goed zijn voor te gamen maar ik wil ene met een fatsoenlijke grafische kaart want eerst wou ik een laptop van in de aldi maar die grafische kaart is heel slecht zeggen ze maar welk merk kan van grafische kaart kan ik het beste pakken?

o ja ik heb een aantal laptops in mijn budget gezien met ATI als grafische kaart is dat een goeie of slecht?

de kaart valt best nog mee maar er zit spijtig genoeg een virus in :7

het noemt Stoned Angelina dus die valt sowieso al weg dusjah

zoals iedereen hier zegt een laptop koop je bets voor andere dingen en ik denk dat je goedkoper gaat uitkomen door een gewone desktop te kopen

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

voor gamen een laptop gebruiken kom je snel uit bij de "gaming laptops". deze zijn vaak erg duur, en meestal ook nog niet eens zo heel erg goed. een gaming laptop:

dell's XPS

en wil je echt iets goed en wil je er gigantisch geld aan uitgeven kom je op dit uit:

alienware

ja maar ik ga die ook niet puur voor spelletjes gebruiken maar later ook voor school maar ik wil er aleen een fatsoenlijke kaart in waar je veel mee kunt het hoeft ook niet de allernieuwste te zijn maar gewoon een waar je wat spelletjes op kunt spelen want ik zit nu op een pc waar nog geen flight simulator op kunt spelen ik kan hier bijna niks op spelen maar ik wil een laptop met een kaart die dat niet achter licht gelijk deze pc

Bewerkt: door san andreas piloot
  • 3 weken later...

is een HP - Pavilion 15,4" DVC6256EU T64 1024MB 160GB (ik weet niet of het echt zo heet maar dit staat erbij) laptop een goede voor spelletjes of niet? als je die wilt zien waar ik die heb gevonden moet je hier kijken http://webshop.eurosys.be/ bij p02 notebooks en dan bij die van 699 euro en dat is die is die goed of niet?

Bewerkt: door san andreas piloot
Geplaatst:

Pagina wordt niet goed geladen... En wat wil je voor games op je laptop gaan spelen? Hele zware games zullen niet gaan voor dit geld. Ik denk dat je niet echt super kan gaan gamen met een laptop van dit budget...

Geplaatst:

Ga voor een Intel CPU T5xxx of hoger. En neem een betere grafische kaart. 1 ding vraag ik me af: waarom wil je flight simulator op een laptop spelen? Als een desktop een oplossing is; neem die. Of neem een laptop waarme je flight simulator slecht/niet op kan spelen.

Geplaatst:

maar er zijn toch laptops met geforce go 7600 kaart voor maar 750-850 euro zo wil ik een

Geplaatst:
De grafische kaart is altijd de "bottleneck" bij een laptop.

Nee, de harddisk is altijd een bottleneck.

is een GeForce Go 7200 een goeie kaart?

sorry voor de dubbelpost

Een nVidia Geforce 7200 is geen gaming kaart, maar wel beter dan iedere Intel IGP.

Je kunt er waarschijnlijk wel spelletjes mee doen, maar niet op de hoogste kwaliteit/resolutie, wat op een LCD scherm storend is omdat het beeld dan uitgerekt wordt, of je er een grote zwarte rand omheen hebt.

ATi is niet persee slechter, alleen ATi levert gewoon een betere prijs/performance verhouding.

Waarschijnlijk was dat ook in een AMD laptop?

ik wil flight simulators en daarrond kunnen spelen

is dit http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?cfid=13...263&id=5731 een goeie laptop?

Hangt er vanaf hoe hoog je de kwaliteit wilt hebben. Een nVidia Geforce 8800GTS trekt hem op 23 FPS als je alles op het hoogste zet op een resolutie van 1920x1200.

maar er zijn toch laptops met geforce go 7600 kaart voor maar 750-850 euro zo wil ik een

Weet iemand toevallig hoe snel die Geforce Go 7600 is?

Deze ondersteund geen DirectX 10, maar is wel sneller dan iedere Intel IGP / Geforce Go 7200 / Radeon x1100/x1250. Zie ook Notebookcheck.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...