san andreas piloot Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 welke kaart raad je mij dan aan die niet de duur is of weet iemand een laptop rond 700-820 euro? een geforce go 8600 is een goeie kaart zeker? Reageren
SamShine Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 welke kaart raad je mij dan aan die niet de duur is of weet iemand een laptop rond 700-820 euro? een geforce go 8600 is een goeie kaart zeker? Voor een laptop is het een geweldige kaart, maar als je een desktop koopt zij er veel betere kaarten (voor hetzelfde geld). Reageren
Naudin Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) het ligt eraan, er zijn heel veel verschillende 8600, en sommige daarvan zijn wel hele goeie voor desktop hoor! Bewerkt: 20 oktober 2007 door Naudin Reageren
SamShine Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 het ligt eraan, er zijn heel veel verschillende 8600, en sommige daarvan zijn wel hele goeie voor desktop hoor! Het zijn redelijke kaarten, maar je hebt in de praktijk maar aan de ATI varianten in dezelfde prijsclasse. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) vanaf welk nummer moet ATI dan zijn en als het niet boven 1 bepaalt nummer moet liggen om een goeie kaart te zijn welke kaarten nummers van ATI zijn dan goed? Bewerkt: 21 oktober 2007 door san andreas piloot Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) reacties aub ik kan mijn laptop nu krijgen maar ik weet nog niet welke ik ga nemen reacties aub Bewerkt: 30 oktober 2007 door san andreas piloot Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 als je nu eens eerst zegt wat voor spellen ed je met je pc/laptop wil gaan doen kunnen wij je veel beter helpen. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) ik had toch al gezecht flight simulator en zo ik ben nogal een vliegtuig en helikopterfan en ik wil daarom spelletjes van vliegtuigen en helikopters kunnen spelen maar ik wil die laptop ook later nog voor school of zo gebruiken maar door die ene website van notebookchek of zo iets weet ik welke kaarten goed zijn maar ik weet nog niet welke laptop ik kan nemen kunnen julie helpen zoeken aub? Bewerkt: 4 november 2007 door san andreas piloot Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ik had toch al gezecht flight simulator en zo ik ben nogal een vliegtuig en helikopterfan en ik wil daarom spelletjes van vliegtuigen en helikopters kunnen spelen maar ik wil die laptop ook later nog voor school of zo gebruiken ja ''enzo'' daar heb ik dus niks aan, zeg gewoon welke specifieke spellen en de nieuwere versies of de oudere ook kun je eens de minimale systeemeisen opzoeken van de spellen die je wil gaan doen en de laptop voor school enzo gebruiken heb je geen dikke grafische kaart voor nodig. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ja ik bedoel gelijk IL2 sturmovic en gelijk falkon 4.0 maar ik weet ook nog niet precies welke spelletjes ik daarop ga spelen ik wil eerst een goeie laptop hebben Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ja ik bedoel gelijk IL2 sturmovic en gelijk falkon 4.0 maar ik weet ook nog niet precies welke spelletjes ik daarop ga spelen ik wil eerst een goeie laptop hebben een ''goeie laptop'' is voor iedereen anders geef nu eens gewoon antwoord aub. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ik heb toch al antwoord gegeven ik wil een laptop waar je goed games op kan spelen maar het moet geen echte gamers laptop zijn Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 je moet weten wat je allemal op de laptop gaat doen wat oudere spellen of ook nieuwere spellen die betere vereisten nodig hebben zo kun je het beste een laptop uitzoeken maar al die antwoorden van je heb ik niks aan als je nieuwere spellen gaat doen zou ik zeker voor een 8600gt+ gaan aangezien dit atm een van de betere kaarten is die in laptops zitten. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 oke en weet jij laptops met 8600gt+ van max op de 800 euro?(als het bv 865 is is het nog goed maar niet op de 900 euro) Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 dat kun je ook mooi zelf gaan opzoeken www.google.nl en filialen bij jou in de buurt etc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.