Jump to content

grafische kaarten

san andreas piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

ten eerste voor mij is het google.BE want ik woon in belgie en wat denk je dat ik al de hele tijd doe?

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• san andreas piloot

20

• Limbolander

8

• xgaming

4

• SamShine

2

Geplaatst:

In jouw geval zou ik gewoon naar een computerwinkel gaan, en daar vragen wat je wil. Want op deze manier op dit forum werkt het niet voor jou.

Geplaatst:

ja maar ik heb ook al op het internet gezocht naar de computerwinkels in de buurt maar ik vond niet wat ik wou maar op die sites zetten ze daat alles op of alleen een paar dingen?

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb net een folder gevonden van een pc winkel in de buurt en daar vond ik dit:

17TFT diamond view

intel core2Duo T7500

3GB DDR2 intern geheugen

320GB SATA

DVD dual list layer

NVIDEA GF(geforce)8600M GS

DV-I en HDMI

lan/WLAN 802.11 a/b/g+n

4 USB poorten|Bluerooth|firewire en e-SATA

Geïntegreerd numeriek keypad&webcam

windowns vista primium

2 jaar garantie

dit kost 1200 euro dus nog even sparen maar die laptop is wel goed of niet?

is het de moeite waard om verdef te sparen?

Bewerkt: door san andreas piloot
Geplaatst:
ik heb net een folder gevonden van een pc winkel in de buurt en daar vond ik dit:

17TFT diamond view

intel core2Duo T7500

3GB DDR2 intern geheugen

320GB SATA

DVD dual list layer

NVIDEA GF(geforce)8600M GS

DV-I en HDMI

lan/WLAN 802.11 a/b/g+n

4 USB poorten|Bluerooth|firewire en e-SATA

Geïntegreerd numeriek keypad&webcam

windowns vista primium

2 jaar garantie

dit kost 1200 euro dus nog even sparen maar die laptop is wel goed of niet?

is het de moeite waard om verdef te sparen?

Als je voor dat geld een laptop gaat kopen ben je gek:$ je kan echt beter een desktop voor dat geld kopen dan heb je echt een goede pc ;)voor games zoals nfs prostreet, Crysis zal ook wel draaien.. en Colin Mcrae Dirt, Flight Simulater zal ook wel goed werken.

Geplaatst:

laptops hebben atm 8600gs/gts meestal erin liggen

haal een desktop pc en stel deze zelf samen

dan heb je voor 1200 een p5k moederbord

8800GT

2/3gb geheugen

320gb hdd

• 3 weken later...

mijn pa is in een winkel gaan kijken en hij vond een Aspire 7520G-402G16Mi die zouden we kopen als we terug van spanje waren :eten::eten::tu::tu::klap: . normaal heebt die laptop een geforce 7000 maar in die winkel had die een 8400.die laptop kost 1052 euro.en zeg nu niet dat dat geen goeie is aub

Geplaatst:

Ik neem aan dat dit hem is ? :Y

want ik kan de systeem spec moeilijk vinden op internet. bij sommige site,s is hij 800 euro :? of ik kijk naar de verkeerde..

Maargoed het is wel een goeie maar voor 200 euro meer heb je die ene die een paar berichtjes verder staat. En die is wel veel beter. :*D want die heeft 3 GB geheugen en een Intel Core2Duo en een 8600M Gs video kaart.

en deze die je net zei voor 1052 heeft maar 2 GB geheugen, een AMD Turion processor en volgens mij is Intel Core2Duo nog veel beter.

nja ik zal als ik jouw was voor de laptop gaan die 1200 euro kost. maar toch vind ik het echt duur.

Geplaatst:

Die videokaart is slecht, maar acer is ook niet zo goed. Veel mensen hebben problemen met de behuizing, deze laat snel los,scheurt e.d.

• 2 weken later...
Geplaatst:

het kan ijgelijk ook een aspire 7720 zijn want mijn pa zij dat die 17 inch was,wit,2048 ram,Nvidia Geforce 8400 en bijde laptops hebben dat maar de 7720 kost op het internet ook op de 1000 euro dus ik denk dat het die is is die goed?

jeey we zijn vandaag naar een pc winkel gegaan en ze hebben daar een aspire 7520G502G32Mi besteld voor 1038 euro en ze gingen ons bellen als hij geleverd werd :dans::eten::dans::eten::tu::tu::D:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...