Sjorszzz Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Kun je met action replay max ook zelf achter cheats komen die nog niet bestaan? zo ja hoe? want er staan standaard codes in maar je kunt ook zelf nieuwe invoeren. bijvb, die later zijn ontdekt maar hoe? lijkt me met een ander programmatje ofzo? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 je kan zomaar wat in tikken maar dat heeft niet veel nut er zijn lijsten op het internet te zien waar alle cheats opstaan. suces Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ja maar die cheats zijn tog ook een keer ontdekt. maar hoe? lijkt me niet dat ze zomaar wat uitproberen tot er een goede bij zit. Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Net zoals de kaarten van WikiGTA hebben zie dit uit de bestanden van GTA San Andreas gehaald. Daar staan dus onder andere al die coordinaten en ook deze cheats. Het fijne weet ik er niet van, maar dat het op deze manier gaat weet ik wel. Bewerkt: 16 september 2007 door VWO-er Reageren
xzjie Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik denk dat Rockstar deze zelf uit laat lekken... Na het uitlekken gaat het allemaal in een keer zo snel... niet te volgen... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 nee het gaat zo je kik in de bestanden van gta, zoekt een map op en voilà daar zijn de cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.