pieterjan1 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 He hallo Ik vibd gta echt een super spel alleen ik zit vast ik moet het vliegen leren maar ik kan niet banking doen het wil ge woon niet welke knoppen moet ik gebruiken. BvD Pieter Jan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 kan je je vraag aub iets duidelijker stellen :blink:? als je je pilot license wilt kan je ook altijd op de los santos airport een 40tal minuten met de shamal vliegen,dan krijg je het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 He halloIk vibd gta echt een super spel alleen ik zit vast ik moet het vliegen leren maar ik kan niet banking doen het wil ge woon niet welke knoppen moet ik gebruiken. BvD Pieter Jan1 Met de L2 en R2 knop, maar banking is nite nodig, je kunt ook gewoon met de linker analoge stick een bocht maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Schat, het is geen GTA 4. Het is Gta (3) : San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Schat, het is geen GTA 4.Het is Gta (3) : San Andreas. GTA (5): San andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ja het is gta5=San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Daan heeft gelijk, het is GTA 3; San Andreas . Maar daar gaat dit topic niet over, ontopic dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Druk NIET, ik herhaal NIET je linker analoge knop helemaal in. Dan kun je net zogoed gelijk opnieuw beginnen. Druk hem een heel klein beetje in zodat je niet een te 'scherpe' bocht maakt of je vliegtuig helemaal kanteld. Je kunt, als je dat fijner vind, ook je camera stand op first person zetten. Kijk dan wel goed (ook naar de mini map) of je wel op de goede hoogte zit voor de volgende corona. Ik zal je vast zeggen; dit gaat lang duren en veel gevloek kosten. Althans bij mij en iedereen die ik ken die dat spel gespeeld heeft. Je kunt er echter niet omheen: gewoon oefenen en opeens lukt het. Als je uiteindelijk die 'missie' gedaan heb moet je het bij de volgende nog een keer doen alleen dan ook nog landen. Zodra je door de laatste corona bent: druk DIRECT je R3 in zodat het landingsgestel uitklapt en druk dan op vierkantje zodat het vleigtuig afremt. Anders rijd je, althans dat had ik, veel te ver door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.