Jump to content

SA-MP probleem pls help

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik in een server wil gaan dan komt de fout:gta_exe-kan onderdeel niet vinden

deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.ddl niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

ik heb het opnieuw geinstaleert maar hij geeft nog steeds de zelfde fout aan...

wat kan ik hier tegen doen om het te verhelpen...

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Hij mist dus het bestand vorbisfile.dll ^_^

Die moet dus ff geupload worden :)

Ik heb geen tijd, zou iemand anders hem even uit de brand willen helpen?

Greetz :sigaar:

[edit]Dit hoort hier niet, moet denk ik even naar SA-MP Help verplaatst worden door mod.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
als ik in een server wil gaan dan komt de fout:gta_exe-kan onderdeel niet vinden

deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.ddl niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

ik heb het opnieuw geinstaleert maar hij geeft nog steeds de zelfde fout aan...

wat kan ik hier tegen doen om het te verhelpen...

alvast bedankt

Even verwijderen met Reg Cleaner en je Gta: San Andreas opnieuw installeren, dan heb je een propere San Andreas.

Oftewel handmatig verwijderen; Alle bestanden verwijderen in de map van GTA: San Andreas en de map verwijderen(Rockstar Games =>Gta: San Andreas), dan start je op met de cd, (normaal als je Gta: San Andreas via de pc verwijdert, staat er nu Install Gta San Andreas DIT STAAT ER NIET MEER, er staat op Play San Andreas)ga naar Browse Install files, dan ga je naar de install files van GTA San Andreas, dan vind je een toepassing die Install heet, klik daarop(hier op moet je wachten, want dit bestand is hardnekkig.), dan installeer hij GTA: San Andreas zoals op de gewoonlijke manier. Zo heb je ook een propere GTA: San Andreas.

Geplaatst:

Je moet niet gelijk je GTA SA verwijderen zoals hun type nergens voor nodig. gewoon dat bestandje erin gooien en klaar.

Geplaatst:

okeej nog een vraagje waarom word het beeld eerst wit en dan weer wit en dan weer zwart en dan weer wit en dan opeens het hoofdmenu niets van SA-MP te zien als ik in een server ga...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...