Jump to content

San An Studios

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb laats een programma gedownload genaamt: San An Studios. Het is een programma dat je allemaal functies geeft tijdens SA waarmee dus vette filmpjes kunt maken. Peds te-voor schijn toveren etc. Echt een leuk programma. Maar er is een probleem... Ik weet dus echt niet hoe het werkt O_O Wel ben ik achter een paar toetsten achterkomen. En er zitten ook duidelijke readme texten bij. Alleen is het Engelstalig. Hoewel mijn Engels niet echt ''top'' is. Begrijp ik er weinig van. Kan iemand me misschien vertellen hoe het programma een beetje werkt. En een beetje de basisdingen uitleggen? Ik zou het zeer op prijs stellen :)

Alvast Bedankt :tu:

Paul007

Geplaatst:

Ik neem aan dat je de installatie en dergelijke allemaal al gedaan hebt, dus ik ga direct door naar het gebruik ervan. Start ten eerste even Fraps en de Camhack (als je hiermee werkt), en dan San An Studios. Als het spel gestart is, laad je een savegame.

Let op: een nieuw spel beginnen wil dus niet.

Als je savegame geladen is, druk je op de [iNSERT] knop en vervolgens op 1, 2, 3, 4, 5 of 6 om de peds tevoorschijn te halen. Je kunt [PAGE UP] en [PAGE DOWN] gebruiken om het model (het uiterlijk) te veranderen. Als je een ped gevonden hebt, druk je op [bACKSPACE] om hem te kiezen. Om een ped te verwijderen druk je op [DELETE] en dan op 1, 2, 3, 4, 5 of 6, afhankelijk van de ped die je graag wilt verwijderen.

Een voertuig gaat bijna op exact dezelfde manier. Echter kun je er slechts 2 kiezen, voor de rest gaat het op dezelfde manier. Druk op [iNSERT] + [7] voor het eerste voertuig en op [iNSERT] + [7] voor het tweede voertuig.

Tot slot leg ik je nog even uit hoe je je eigen skin veranderd, dit kan met [iNSERT] + . Gebruik dan weer [PAGE UP] en [PAGE DOWN] om het model te veranderen. Als je een leuk model gevonden hebt, kies je hem met [bACKSPACE]. Je verwijderd hem weer via [DELETE] + , je krijgt dan weer je normale 'CJ model' terug.

Ik hoop dat je het nu een beetje snapt. Ik heb je niet alles utgelegd, maar mocht je ergens niet uitkomen, dan kun je natuurlijk altijd nog even vragen. :Y

Geplaatst:
Ik neem aan dat je de installatie en dergelijke allemaal al gedaan hebt, dus ik ga direct door naar het gebruik ervan. Start ten eerste even Fraps en de Camhack (als je hiermee werkt), en dan San An Studios. Als het spel gestart is, laad je een savegame.

Let op: een nieuw spel beginnen wil dus niet.

Als je savegame geladen is, druk je op de [iNSERT] knop en vervolgens op 1, 2, 3, 4, 5 of 6 om de peds tevoorschijn te halen. Je kunt [PAGE UP] en [PAGE DOWN] gebruiken om het model (het uiterlijk) te veranderen. Als je een ped gevonden hebt, druk je op [bACKSPACE] om hem te kiezen. Om een ped te verwijderen druk je op [DELETE] en dan op 1, 2, 3, 4, 5 of 6, afhankelijk van de ped die je graag wilt verwijderen.

Een voertuig gaat bijna op exact dezelfde manier. Echter kun je er slechts 2 kiezen, voor de rest gaat het op dezelfde manier. Druk op [iNSERT] + [7] voor het eerste voertuig en op [iNSERT] + [7] voor het tweede voertuig.

Tot slot leg ik je nog even uit hoe je je eigen skin veranderd, dit kan met [iNSERT] + . Gebruik dan weer [PAGE UP] en [PAGE DOWN] om het model te veranderen. Als je een leuk model gevonden hebt, kies je hem met [bACKSPACE]. Je verwijderd hem weer via [DELETE] + , je krijgt dan weer je normale 'CJ model' terug.

Ik hoop dat je het nu een beetje snapt. Ik heb je niet alles utgelegd, maar mocht je ergens niet uitkomen, dan kun je natuurlijk altijd nog even vragen. :Y

Ok bedankt, maar is het mogelijk om ook allemaal animaties te doen? Zoals zitten op de grond? Tegen een auto staan? Of kun je bijvoorbeeld ook bij iemand instappen, zodat je een Drive-By kan verrichten? Zo Ja? Hoe?

Alvast Bedankt! :)

Geplaatst:

Hier een hele lijst:

Dit zijn de 'Gamekeys' (knoppen) zoals het ook in het bestandje staat:

KLIK!

Als je naar beneden scrolt zie je vanzelf :

U= Sitting en dan F - Sit down.

Geplaatst:
Waar kan je San An Studios downloaden?

SAN An Studios is hier te downloaden. Scrol even naar onderen in dat bericht, en klik op de directe downloadlink. Tevens vind je er de readme en de lijst met gamekeys. Raadpleeg overigens de readme voor gebruik van het programma. Er wordt erg duidelijk uitgelegd hoe het te gebruiken is, daarnaast vind je een basisuitleg in dit topic. Natuurlijk kun je hier altijd aan de bel trekken als je er even niet uitkomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...