Jump to content

V-rock File


lepertum

Recommended Posts

Mijn sound doet het niet in VC, maar nu heb ik via *** de radiostations gedownload, zodat ik ze kan afspelen terwijl ik VC speel. Alleen V-rock kan ik niet vinden. Wie ze heeft, stuur ff een PM

[EDIT] Je kan ze downloaden op ***, niet allemaal, maar de beste, zoals Flash en Emotion vind je er wel.

[EDIT door Lantyz: Wederom link verwijderd...]

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet beter kijken wat het probleem is? Herinstalatie geprobeerd, eisen nagekeken, etc?

De muziek downloaden is illegaal, daar mogen we je hier niet mee helpen. Je kunt wel zoeken naar het programma 'vice simus alter' (even op Google zoeken) of dit programma vanaf GTAgames, en hiermee de muziek van de CD-rom afhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel legaal bezig kan je de muziek bestanden omzetten in MP3 voor eigen gebruik: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=112

Je mag de MP3's niet verspreiden zowel gratis als betaald!

Ook niet aan vrienden geven.

Alleen dus voor eigen gebruik op de PC waar GTA Vice City staat geinstalleerd en je MP3speler.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het gaat er hier om de muziek uit GTA VC te halen. Om het dan af te kunnen spelen moet je het omzetten. Wil je een eigen MP3 afspelen in GTA VC dan hoef je die niet om te zetten; maar kan je die in de map 'MP3' zetten. Voor meer info; Zoekmachine. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...