lepertum Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Mijn sound doet het niet in VC, maar nu heb ik via *** de radiostations gedownload, zodat ik ze kan afspelen terwijl ik VC speel. Alleen V-rock kan ik niet vinden. Wie ze heeft, stuur ff een PM [EDIT] Je kan ze downloaden op ***, niet allemaal, maar de beste, zoals Flash en Emotion vind je er wel. [EDIT door Lantyz: Wederom link verwijderd...] Bewerkt: 4 februari 2005 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Waar download jij die radiostations? Sorry voor het offtopic bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 EDIT even je e-mail adreszodat hij niet meer in je bericht staat zet beter daar in plaats Stuur dan even PB ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Waar download jij die radiostations? Sorry voor het offtopic bericht. dat mag je hier de link niet van geven als je er meer over wil weten stuur dan een pb tje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Kan je niet beter kijken wat het probleem is? Herinstalatie geprobeerd, eisen nagekeken, etc? De muziek downloaden is illegaal, daar mogen we je hier niet mee helpen. Je kunt wel zoeken naar het programma 'vice simus alter' (even op Google zoeken) of dit programma vanaf GTAgames, en hiermee de muziek van de CD-rom afhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Is dat wel legaal dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Met dat programma kan je alleen de muziek uit je eigen spel halen... Voor eigen gebruik mag dit. Het vervolgens verspreiden van die files is weer illegaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Als je het spel legaal bezig kan je de muziek bestanden omzetten in MP3 voor eigen gebruik: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=112 Je mag de MP3's niet verspreiden zowel gratis als betaald! Ook niet aan vrienden geven. Alleen dus voor eigen gebruik op de PC waar GTA Vice City staat geinstalleerd en je MP3speler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Maar moet je dan je bestanden omzetten Kan je niet gewoon je eigen muziek ( van een cd ) in die map " mp3 " zetten of moet je omzeten met daat prog. :huh: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Het gaat er hier om de muziek uit GTA VC te halen. Om het dan af te kunnen spelen moet je het omzetten. Wil je een eigen MP3 afspelen in GTA VC dan hoef je die niet om te zetten; maar kan je die in de map 'MP3' zetten. Voor meer info; Zoekmachine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Je moet gewoon je MP3tjes naar de map MP3PLAYER slepen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 ik download alle liedjes apart op *** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Overbodig en illegaal. Omzetten met dat progje is toch sneller en eenvoudiger..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 En als echte hardrocker kan ik je zeggen dat de CD's van Ozzy en Iron Maiden op een goede stereo ook prachtig klinken in plaats van low-quality MP3'tjes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.