GTA-Brains Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb hulp nodig! Ik wil met een programma auto's bewerken in Vice City, Maar dat doe ik nu met CarEd 1.4 en die is echt .......... Daar snap je helemaal niks van en je kan maar weinig dingen. Ik heb gehoord van Zmodeler, Maar ik kan niks vinde op google kan iemand me de download link geven en als het kan een nederlandse tutorial erbij Tutorial hoeft niet persee maar liefst wel Maar downloadlink heb ik zeker nodig Reageren
Donwell Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Waarom maak je nu eigenlijk twee topics aan? In het andere topic wordt je ook al geholpen, dus ik zie er het nut niet van in... Afijn, zoals gezegd, kijk eens op Google, die biedt bijna altijd een uitkomst. Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Momnteel zijn er 2 versies van Zmodeler te downloaden; de gratis(outdated, 1.07b) versie, en de Trail (models zijn onmogelijk om te in of exporteren) versie. Gratis versie (V1.07b). Trail versie.(V2.09) Over die tutorials, ik denk niet dat die in het nederland zijn. Wel heel veel engelstalige, zoek maar uit. Vriendelijke groeten DaBeast Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik wil alleerst zeggen dat er 2 verschillende Zmodelers zijn. Zmodeler 1 is gratis, maar heet minder functies, je kan oude games nog importeren. Zmodeler2 is niet gratis maar je krijgt leuke functies bij en je kan voertuigen van nieuwe games zoals, Need for speed Carbon en TDU importeren en als je dat goed weet hoe dat allemaal gaat, kan je wagens uit NFS MW en NFSC converteren naar GTA SA! Zmodeler 2.0.9 is tot nu de nieuwste! En Zmodeler is vele malen goedkoper dan 3D Studio Max! Zmodeler2 kost 42-; >>KLIK<< voor de site. Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik wil alleerst zeggen dat er 2 verschillende Zmodelers zijn.Zmodeler 1 is gratis, maar heet minder functies, je kan oude games nog importeren. Zmodeler2 is niet gratis maar je krijgt leuke functies bij en je kan voertuigen van nieuwe games zoals, Need for speed Carbon en TDU importeren en als je dat goed weet hoe dat allemaal gaat, kan je wagens uit NFS MW en NFSC converteren naar GTA SA! Zmodeler 2.0.9 is tot nu de nieuwste! En Zmodeler is vele malen goedkoper dan 3D Studio Max! Zmodeler2 kost € 42-; >>KLIK<< voor de site. Maar je móét het kopen als je wil importeren. Je kan anders wel gewoon SA auto's maken, maar je kan geen SA auto's importeren om te bewerken. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.