GTAgangsta Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Hallo,, ik heb een vraagje over mta sa 1.1.1 ik heb het net gedownload en dan kijk ik bij servers en dan staat er niks kan iemand me ff helpen ? >>> Door Bling: Verplaatst naar 'MTA: Help'. <<< Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 wat staat er bij ping??? alle maal 999 heb ik ook Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 nee, er staat gewoon helemaal niks Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 nee, er staat gewoon helemaal niks Heeft MTA toestemming gekregen van je firewall? Zo nee, dan kan dat een oorzaak zijn van het probleem. Als je firewall MTA tegenhoudt, dan kan MTA ook geen connectie met internet krijgen en dus niet met servers verbonden worden. Loop je firewall nog even dus nog even na, deze zit waarschijnlijk in je virusscanner. Meestal moet je na de installatie van MTA wel een melding van je firewall hebben gehad of hij toestemming krijgt of niet, wellicht dat je daar iets te snel geklikt hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.