GTA rullezzz Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 zou je de taal kunnen veranderen op nfs carbon op ps3 ik vind het maar verrot dah engels en ik heb darius verslagen maar ik kan nergens die audi le mans vinden ?? wat moet ik doen Reageren
ikt Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Jouw topic hoort hier te staan. Je kunt naar mijn weten de taal niet veranderen, en de Audi R8 Le Mans van Darius kun je in ''Wagenpark'' vinden. Hoe dit in het Engels heet ben ik even vergeten, maar als je je account net gekozen hebt kom je in een menu. In dat menu zit het wagenpark wat je kunt herkenen aan de twee auto's en een + je. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 daaar staat ie bij mij niet en bedankt voor het taal dinges Reageren
Rullez Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) daaar staat ie bij mij niet en bedankt voor het taal dinges Als ik mijn Carbon opstart op de ps2 krijg ik een taalkeuze Engels NL Spanje Portugees enz. Bewerkt: 18 september 2007 door Rullez Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 nou ik krijg dat niet ?? zou je me kunne helfen Reageren
Rullez Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 nou ik krijg dat niet ??zou je me kunne helfen Even denken... Wat nou als je het spel opstart. En dan in het eerste menu.(Dus nog niet het carriere menu) Volgens mij helmaal naar echts gaat. En dan even kijkt in de instellingen. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 echt helemaal nergens ik heb me helemaal rot gezocht kan het niet vinden maar hoe zou dat kunnen dat jij het wel hebt heb je hem egt op de ps3?? vind het maar raar ik heb hem trouwens van de week gekocht Reageren
Rullez Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Sorry ik had een typ foutje gemaakt 3 berichten boven mij. Ik heb hem op de ps2. Maar ik vind het wel raar. Wie weet als je gewoon vrij rond rijd. Kan je het dan niet in het pauze menu instellen. Anders zou ik het echt niet weten. Dan zou je het mischien aan iemand achter de kassa moeten vragen. Reageren
thug Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ga gewoon naar instelingen in het engels heet dat options in het hoofdmenu daar staat het ergens kweet ook niet meer juist hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.