Jump to content

San Andreas Van De Andere Kant.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey!

Ik ben bezig met een mod met van alles en nog wat, het veranderd de tekst in SA (naar iets wat nergens op slaat), het veranderd de wapens (bijv. First Person View met spraycan en minigun, twee rocketlaunchers of snipers tegelijk vasthouden, het uiterlijk), en sommige peds (Veel mensen zitten nu bij de Ballas, en die rijden op NRG-500's en andere bikes) maar de voertuigen lukken me nog niet helemaal, als ik iets verander dan verdwijnt dat hele voertuig meteen uit het spel.

Ik snap ook nikx van al die termen?

En kan iemand me nog wat tips geven, over het modden, of bestaat er al zo'n mod?

Waarschijnlijk bestaat zoiets al, want het is heel makkelijk, maar ik weet niet of ik hem dan wel online ga zetten of niet..

Hier nog wat screens (alleen van Grote Ballas Gang + Blauwe Uzi):

post-38987-1189973679_thumb.jpg

post-38987-1189973713_thumb.jpg

post-38987-1189973734_thumb.jpg

post-38987-1189973763_thumb.jpg

post-38987-1189973790_thumb.jpg

post-38987-1189973826_thumb.jpg

Geplaatst:

Kun je misschien ook al een indicatie geven wanneer je verwacht deze mod af te hebben? Want ik kan eigenlijk niet wachten om er mee te mogen spelen. Vooral die blauwe uzi lijkt me helemaal dolletjes. Jammer dat je de politiebikes verneukt hebt en dat deze hierdoor uit het spel zijn verdwenen, maarja, geen mod is perfect toch.

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je misschien ook al een indicatie geven wanneer je verwacht deze mod af te hebben? Want ik kan eigenlijk niet wachten om er mee te mogen spelen. Vooral die blauwe uzi lijkt me helemaal dolletjes. Jammer dat je de politiebikes verneukt hebt en dat deze hierdoor uit het spel zijn verdwenen, maarja, geen mod is perfect toch.

Hij komt uit als hij af is, en dat duurt nog even, want ik moet bijna die hele tekst veranderen.

Maar dat is nou eigenlijk juist het probleem, dat als ik een voertuig wil veranderen dat ik hem dan meteen nergens in het spel meer terug vind.

Ik weet trouwens niet zeker of ie wel klaar komt (!) / af komt.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

Release date: When it's done. Dat hoorden we ook bij Duke Nukem Forever, Blue. Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop wel dat je hem uitbrengt. Zou een mooi zoethoudertje zijn tot GTA IV.

Geplaatst:

Hij komt uit als hij af is, en dat duurt nog even, want ik moet bijna die hele tekst veranderen.

Maar dat is nou eigenlijk juist het probleem, dat als ik een voertuig wil veranderen dat ik hem dan meteen nergens in het spel meer terug vind.

Hoe bedoel je wagens veranderen?

Hoe bedoel je wagens veranderen?

Ik bedoel al die shit van remmen enz en acceleratie, angel, maar ik snap daar geen reet van.

Geplaatst:

Ziet er veelbelovend uit. Gevarieerd missieaanbod, puik blauw wapenarsenaal en ouwe wijven op quads. Wat wil je nog meer.

Geplaatst:

Maar kan iemand me nou helpen met dat voertuigen modden :-( Ik snap nikx van die termen.

post-38987-1190231162.jpg

post-38987-1190231256.jpg

post-38987-1190231333.jpg

post-38987-1190231374.jpg

post-38987-1190231419.jpg

post-38987-1190231430.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hey anders zet je die trailer ook even in dit topic, misschien kun je daarmee de hype die er rond deze mod heerst wat extra aanwakkeren.

O ja :bonk:

:muur:

Maar even een analyse:

Eerst zie je een Admiral met veel te grote wielen. Ik heb hem met 1 (één) Molotov verneukt en toen ging hij opeens rondjes draaien. :roll:

Dan zie je de schep met m'n naam er (half) op. :Y (Let ook op het prachtig en vooral extreem nuttige vakje rechtsboven)

Dan zie je 1 van de grootste dingen in m'n revolutionaire mod; De blauwe uzi (OOOOOOOOOOOOOO)

Vervolgens zie je mij mooi een dubbelkill maken met m'n (2) snipers. De nieuwe Ballas zijn die gasten op die motor.

Dan zie je me de stad TERRORISEREN met 2 (TWEE) Rocket Launchers (WAUUUUUUUUW MAN)

Daarna zet ik SA in brand met twee MOLOTOV COCKTAILS!!!! Yay! Naja, hij gooit er maar 1, maar eh... um ... het wordt wel sterker, meer brand voor 1 molotov! 2 halen 1 betalen! En eh je zoomt ook in :sst:

Vervolgens zie je dat het onmogelijk is geworden om tags te sprayen als je inzoomt met de spray can :tu: (Maar ik vermoorde wel mooi bijna die 'Balla')

Dan zie je een tijd lang een stuk dat niet veel met m'n mod te maken heeft, behalve de NIEUWE BALLAS!

Na een tijdje verschijn ik op het dak van een gebouw met m'n minigun, waarmee je ook in kan zoomen (FPV dan) niet dat je erg veel van m'n terrorisatie merkt aangezien er geen geluid is :t

Dan zie hoor je Mario, de sterspeler AKA CJ, het is niet dat CJ Mario's stem gaat krijgen in m'n mod..

Dan zie JIJ de credits en dan zie je MARIO DIE WORDT GEPWNZ0RD DOOR LUIGI!!!!!!![/font]

Holla, out. :cya:

EDIT: 1 (!) woord in de video is al door mij veranderd. 50 punten voor de gene die hier post welk woord het is!

EDIT 2: Is er nog iemand die me wil uitleggen hoe dat nou met die wagens gaat? :ch:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...