Steel Dogg Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Op Sinnoh staat dat als je Turtwig hebt gekozen, je makkelijkere tegenstanders krijgt. Chimchar is de eerste paar Gyms lastig, maar word langzamerhand beter. Piplup is het beste, naarmate je verder komt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Piplup leert later wel drillpeck en hydropump , dat zijn zulke relaxe aanvallen. Maarja ik zal altijd voor shiny charizard en shiny blastoise blijven! Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 De allereerste keer begon ik met Chimchar.. Ondertussen ben ik al een paar keer herbegonnen en heb ik het al geprobeerd met alle starters, maar mijn favoriet blijft nog altijd Chimchar Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb chimchar gekozen als hij een infernape is geworden ziet hij er egt zwaar relext uit terwijl turtwig eruit ziet als een eiland en piplup als een dikke pinguin Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Vuur pokemons zijn de beste , gras pokemons kunnen niet tegen gif , vlieg , vuur , en ijs pokemons. Water pokemons vind ik altijd te dik. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik heb Piplup gekozen en heb een Monferno gekregen van iemand en krijg nog een Turtwig van 'm, maar zijn DS is opeens door een voetbal in 2en geknakt Waar ik nog bij was Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik ben trouwens gisteren overnieuw begonnen met Diamond , ik heb 7 badges en ik heb Dialga gevangen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 heb net team galactic omver geworpen best wel jammer ik vondt ze wel stoer maar ze waren wel een stelletje mietjes dat ze gelijk wegrenden als je hun pokemons had verslagen ik ga nu het gevecht aan met dialge en hopelijk verspil ik mijn masterball niet aan hem zoals vorige keer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dialga en Palkia zijn makkelijker te vangen dan Groudon en Kyogre , dat systeem hebben ze verbeterd. En team galatic is idd zwak , team rocket blijf ik het beste en sterkste team vinden. Vooral op het 5e eiland in pokemon Firered zijn ze erg sterk , alleen op het laatst bij Dialga zijn team galatic wel sterk. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Hey, is het toegstaan friendcodes uit te wisselen? Zo ja, kunnen we misschien een nieuw topic openen, waar iedereen af kan spreken om met elkaar te ruilen/vechten via Wi-Fi. >>> Door Froodooo: Lijkt me eigenlijk geen probleem nee...<<< Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik zie er geen probleem in, het lijkt me zelfs een leuk idee. Dit is de mijne alvast: Naam: Dizzee Friend code: 4295 9726 8584 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb nu een topic aangemaakt speciaal hiervoor, met een uitgebreide tutorial over hoe je WiFi instelt en gebruikt. Dat topic vind je >hier< Bewerkt: 26 oktober 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik post hier, omdat ik Dialga heb gevangen . Ik ben heel erg blij. Ik heb ook Mt.Coronet gehaald en al 117 Pokemon gezien. Geweldig, deze spel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb nu een topic aangemaakt speciaal hiervoor, met een uitgebreide tutorial over hoe je WiFi instelt en gebruikt. Dat topic vind je >hier< Hmm nice , dan kan ik mensen voor een gevecht uitdagen. Reageren
nizar555 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 mijn pokemon team ( toekomstig) Inferape Lucario munchlax Sneasel Diagla Steelix Steelix kan vervangen voor door de 3e evolutie van spinx inferape - lucario Zeer sterk OOK samen! Diagla - sneasel Heel sterk Altijd handig Steelix - munchlax Vechten is minder Wel handig voor je hm's Spynx ofzo zijn 3 evolutie Sterk - En mooie 6e pokemon voor je team - Handig Omdat hij elektric is dan hoef je geen gras meer! Btw zal ik sneasel in weaville laten evoluren ik vind weaville Een lelijke pokemon maar is sterker dan sneasel dus moeilijk The levels: Lucario LVL 61 Inferape LVL 60 Diagla LVL 60 Sneasel LVL 58 Steelix LVL 54 Munchlax LVL 49 Spynx zijn 3e evolutie LVL 83 Waarom gebruik ik geen spynx als ie zo hoog is! Nouw dat komt omdat Steelix steen is Steen is tegen vuur water elektriciteit goed Spunx 3 ecolutie is goed tegen water dat is de reden Pokedex: 291 pokemon in totaal Slapste is bidoof is maar level 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.