Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand een goed programma om voor GTA San Andreas een auto te maken? Wat echt om auto's voor SA gaat. Als dat er niet is dan gewoon een ander programma. Met groeten, Darky :cya:

>>> Door Wazuup: Alle hoofdletters veranderd naar normale tekst.<<<

Geplaatst:

Door alle hoofdletters heen kan ik gelukkig toch begrijpen wat je bedoelt.

Progamma's waarmee je auto's en andere soort modellen voor SA mee kan maken zijn progmma's zoals 3DsMax en ZModler. Helaas zijn dat progamma's die je niet na een weekje onder de knie hebt. Als je echt zelf auto's wil gaan modelen zal je echt nog wel even moetten oefenen. Als je dat wil, en je bent bereid al je vrije tijd op te geven om dit te gaan doen; ga je gang. Anders kan je beter op het internet een site zoekken waar ze allemaal auto's voor SA te downloaden hebben.

Gegroet,

Nickonly

Geplaatst:

ALLEREEST HOEF JE NIET MET CAPS-LOCK AAN TE SCHRIJVEN

>>> Door DaBeast: En dat geeft jou dan het recht om dat wel te doen? :puh: <<<

Dat komt nogal schreeuwend over... ;)

Neen, er zijn geen programma's waar je alleen auto's kan maken voor GTA SA.

Je kan het wel proberen met Sketchup of met GMax (gratis versie 3DSMax).

Voor de sites moet je maar eventjes op Google kijken. Succes!

EDIT: Te laat ;)

Geplaatst:

is 3dmax hetzelfde als sketchup, want dan kan ik wle mooie dingen maken, moet alleen weten waar ik 3dmax full en gratis kan downloaden.

Geplaatst:
is 3dmax hetzelfde als sketchup, want dan kan ik wle mooie dingen maken, moet alleen weten waar ik 3dmax full en gratis kan downloaden.

Met 3dsmax kun je veel en veel meer

Geplaatst:

Je kunt 3dsmax echter niet legaal gratis en full downloaden. Aangezien illegale praktijken verboden zijn hier, kunnen we je daar verder niet mee helpen. Ik kan wel zeggen dat je de trial-versie kunt downloaden (30 dagen houdbaar ofzo) of anders een paar duizend euro dokken om het echte product te kopen van Autodesk. Tevens kun je ook ZModeler gebruiken; dit is misschien ietsje minder professioneel (iets minder opties) maar kost slechts rond €40 euri ofzo. Wat je ook kunt doen, is gewoon modellen in bijvoorbeeld SketchUp, maar het dan laten converteren naar een *.dff door iemand die wel 3dsmax heeft. En dan is er ook nog GMax; een gratis variant (van Turbosquid) op 3dsmax met ietsje minder opties. Het kan trouwens zijn dat de DFF IO Scripts problemen problemen gaan geven, daar weet ik niks van.

Geplaatst:

Zmodeler is perfect voor auto's, Oleg (de maker van Zmodeler) heeft er niet

voor niets auto's importfilters voor auto's.

Denk bijvoorbeeld aan NFS WM, NFSC, TDU, GTA San Andreas, RaceDriver3 en MotoGP.

Allemaal voertuigen, Zmodeler kost € 42.

Maar zelf auto's maken kan.

3Ds kan erg moeilijk zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...