Rene-GTA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) The Movie's Topic Dit is een topic waar je over films ken praten die net in de bioscoop uit zijn of film die je hebt gezien. Je ken ook vragen aan elkaar stellen over films. Laat aan iedereen het nieuws horen welke film je leuk vind en meschien kunnen jullie filmpjes over films laten zijn. Meschien vind dan iemand "Ha die film lijkt me spannend meschien ga ik het huren". Dus post hier op los. Ik vind zelf 300 een goede film met veel gevechten en over Spartanen. Of je ken trailers of filmpjes sturen van een film. Dat ken je ook doen. En praat lekker gezellig over films. Je ken natuurlijk ook over programma's hebben zoals, South Park, CSI, of andere dingen. Veel plezier!. Of je ken zeggen ook welke films je allemaal hebt, of welke je hebt geleend of welke je nu te leen hebt. Of wie er vaak naar de vidoetheek gaat of films te huren, alles kan. Maar wel aardig tegen elkaar zijn. En elkaar respecteren. Bewerkt: 18 september 2007 door Rene-GTA Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen vet vet en nog eens vet Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen vet vet en nog eens vet Ik niet maar het lijkt me wel een fette film. Bewerkt: 17 september 2007 door Rene-GTA Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Op sbs 6 is toch James bond maand? Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Volgens mij wel ja maar komop al die films zijn al zo een 1000 keer langsgeweest en een james bond week is nou ook niet echt origineel bedacht heb ze trouwens allemaal al gezien. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Volgens mij wel ja maar komop al die films zijn al zo een 1000 keer langsgeweest en een james bond week is nou ook niet echt origineel bedacht heb ze trouwens allemaal al gezien. Nou ik heb anders heel veel james bond films nog niet gezien. En ik heb het over een james bond maand en niet een week. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen vet vet en nog eens vet Ja dit was zeker een vette film. Het was een goed verhaal met veel actie en spanning. Het einde was ook wel leuk. Heeft iemand gister avond die film gezien over Piranhas ? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Ja dit was zeker een vette film. Het was een goed verhaal met veel actie en spanning. Het einde was ook wel leuk. Heeft iemand gister avond die film gezien over Piranhas ? Ik een stukje op Veronica toch? Dat sukje dat al piranjas of die houten vlot gingen bijten, die mensen onsnapte net. Bewerkt: 17 september 2007 door Rene-GTA Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt. Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt. Maja dat is mijn mening.. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt. Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt. Maja dat is mijn mening.. En waarom dan? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt. Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt. Maja dat is mijn mening.. En waarom dan? Omdat er na die film kei veel mensen in mijn omgeving tegen zwarte zijn geworden.. Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Vanavond komt The Bourne Identity. Ik heb hem al zo verschrikkelijk vaak gezien, maar het blijft gewoon een leuke, goeie film. Gaan jullie hem ook kijken ? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt. Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt. Maja dat is mijn mening.. En waarom dan? Omdat er na die film kei veel mensen in mijn omgeving tegen zwarte zijn geworden.. Haha dan hebben ze die film echt totaal verkeerd opgevat want ten eerste zijn als je goed naar die toespraken van Derek luistert zijn toespraken ongelooflijk argumentloos en nergensopslaand, en is de boodschap toch wel ff wat anders. Wat een sukkels bij jou in de straat. Bewerkt: 17 september 2007 door Clowntje_93 Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Vanavond komt The Bourne Identity. Ik heb hem al zo verschrikkelijk vaak gezien, maar het blijft gewoon een leuke, goeie film. Gaan jullie hem ook kijken ? Ja ik ga hem kijken met me pa en dan gaan we samen ook naar de bioscoop soort vaders-zoon relatie maar moet een beetje tijd inhalen want ik ben eigenlijk alleen maar bij mijn vrienden. en heb mij pa een beetje 'verwaarloost' :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.