Rene-GTA Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Mijn favoriete film is 300 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Mijn favoriete film is 300 wel een goeie film ja Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 En dit is de trailer van 300 moet je ff op theatrical trailer klikken en wachten tot ie geladen is, anders loopt ie telkens vast). En hier is een filmje van 300. En deze dvd's heb ik: Pirates of the Caribbean 1 Pirates of the Caribbean 2 Cars- Zijn van mijn broertje en zusje Chikken Little- Zijn van mijn broertje en zusje Madagascar- Zijn van mijn broertje en zusje Shrek 2- Zijn van mijn broertje en zusje. En deze film zijn heb ik van iemand om te leenen. Pirates of the Caribbean 3 300 Munich Ik heb ook wel andere films geleend maar dat weet ik niet meer. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik heb gisteren Team America: World Police gezien, van de makers van South Park en ik heb me rot gelachen! Het gaat over een team van agenten(Team America) die tegen terroristen vechten en net als South Park is het erg simpel gemaakt met marionetten. Echt een aanradertje. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik heb Wedding crashers een paar keer op film1 gezien en hij bleef grappig. Een van mijn favoriete film's oooooit. Verder: The Gudge, Saw, en ik wil heel graag The Bourne Ultimatum zien. Alleen eerst nog het tweede deel ergens zien te vinden :$ Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik heb nog nooit the grudge gezien en ben het ook niet van plan maar ik ben wel benieuwt wat er allemaal in gebeurt en waar het over gaat. het enige wat ik weet is dat er een creepy meisje in zit kan iemand me meer over deze film vertellen ? zo heb ik tog een idee van de film zonder hem te gaan kijken. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik heb Wedding crashers een paar keer op film1 gezien en hij bleef grappig. Een van mijn favoriete film's oooooit.Verder: The Gudge, Saw, en ik wil heel graag The Bourne Ultimatum zien. Alleen eerst nog het tweede deel ergens zien te vinden :$ Wedding Crashers is geen slechte film , maar ik heb betere gezien , als ik hem nog een keer moet zien , doe ik het wel , hij was wel goed Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Ik heb nog nooit the grudge gezien en ben het ook niet van plan maar ik ben wel benieuwt wat er allemaal in gebeurt en waar het over gaat. het enige wat ik weet is dat er een creepy meisje in zit kan iemand me meer over deze film vertellen ? zo heb ik tog een idee van de film zonder hem te gaan kijken. Het gaat over een huis en omdat een man in dat huis zijn zoon en vrouw heeft vermoord en vervolgens zelfmoord heeft gepleegd, rust er een vloek, een Grudge op dat huis. De hoofdrolspeelster moet daar dan heen(ik weet ff niet meer waarvoor, was een tijd geleden dat ik 'em heb gezien) en dan maakt ze daar dingen mee want iedereen die in dat huis komt is vervloekt en moet sterven. Zo wordt ze achterna gezeten door The Grudge en uiteindelijk NIET LEZEN ALS JE HEM DUS WIL ZIEN steken ze het huis in de fik[/font], maar er is ook een deel 2 ik weet niet hoe het daar dan mee zit want die moet ik nog zien. Bewerkt: 19 september 2007 door Clowntje_93 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Zaterdag op Veronica komen er 2 films, die zijn echt fet. Ik heb al een voorstukjes van gezien. Dus ik ga zeker kijken. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Haha dan hebben ze die film echt totaal verkeerd opgevat want ten eerste zijn als je goed naar die toespraken van Derek luistert zijn toespraken ongelooflijk argumentloos en nergensopslaand, en is de boodschap toch wel ff wat anders. Wat een sukkels bij jou in de straat. Wat vind je van de stoeprand-scene? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Haha dan hebben ze die film echt totaal verkeerd opgevat want ten eerste zijn als je goed naar die toespraken van Derek luistert zijn toespraken ongelooflijk argumentloos en nergensopslaand, en is de boodschap toch wel ff wat anders. Wat een sukkels bij jou in de straat. Wat vind je van de stoeprand-scene? Prachtig, niet omdat het een neger is of zo, maar is gewoon mooi hoe die schedel opensplijt. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je hoort zijn tanden schrapen over de stenen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Wie kent de film Shooter. Ik vind het een goede film. Reageren
1974 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 een paar the terminator 1984 the godfather 1972 grand theft auto 1977 scarface 1983 Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 is er een film van grand theft auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.